Fall Wishlist – kleding & accessoires

Nu het weer kouder wordt buiten is dat een mooi excuus om je garderobe nog eens aan te vullen ,
dit is mijn wishlist voor deze herfst ! Kijk maar mee …
fall wishlist'
Verder vinden jullie het accessoire-deel ,
 prijzen en meer info , 
Roze top met peplum – River island £25
Bordeaux kleedje – Pull&Bear € 29,99
Leger broek  – Boohoo.com €31
Grijze trui ‘paris’ –  Mango €24,99
Aztec print trui – H&M €25
Aztec print rokje – H&M €14,95
Cable knit trui – H&M €19
Ook heb ik nog wat accessoires uitgezocht ;d !
Collar necklace – H&M €10
Loafers – Topshop €43
Wanten – H&M €9,95
Essie nagellak ‘Stylenomics’ – te koop in de drogisterij (Kruidvat , Etos , …) €10
Oorbellen – Romwe.com €9,31
Infinity scarf – Only €17
2 finger ring – Disney couture via asos.com €23
Zwarte tas – H&M €39,95
Zoals jullie kunnen zien ben ik gek op alles wat studs heeft ,
maar bordeaux , donkergroen en aztec print zijn ook favoriet !
Verder ben ik van plan een heel aantal cable knit truien aan te schaffen ,
lekker warm voor in de winter ! & de peter pan collar mag ook niet ontbreken natuurlijk ;d
Ik hoop dat jullie het leuk vonden🙂
xoxo Axelle

4 gedachtes over “Fall Wishlist – kleding & accessoires

Dankjewel voor je reactie! ♥

