Nail art – American flag

Hallo , vandaag heb ik een nail art post voor jullie !

Namelijk simpele Amerikaanse vlag nagels , kijk maar mee !🙂

Gebruikte producten ;

Basecoat : Herome – nail hardener strong

Rood : Rimmel lasting finish – 030 Dancin Queen

Blauw : OPI – Dating a royal

Topcoat : Seche vite – dry fast

Witte streepjes : Claire’s – two way nail art pen and brush

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Hopelijk vonden jullie het leuk !

xoxo Axelle

11 gedachtes over “Nail art – American flag

  1. Ahw, leuk! Ik doe nooit de Amercian Flag, ik heb nog geen witte striper hihi. Als ik die heb ga ik het ook proberen want het is wel een heel leuke nailart en eigenlijk niet zo heel lastig.. XXXX

Dankjewel voor je reactie! ♥

