Shoplog Antwerpen !

Hi guys’

vrijdag zijn wij op shoppingtrip naar Antwerpen geweest,

we waren op zoek naar leuke spulletjes’ en die hebben we gevonden!

Hier is een overzichtje van onze nieuwste veroveringen! (=

Jill:

ik hou van de street-style en deze muts past daar perfect bij, warm en stijlvol!

(let niet op mijn gezichtsexpressie xp )

Forever 21-€ 4.90

ik hou van losse, baggy bloesjes en bij Forever 21 vond ik het geschikte hemd.

Forever 21-€19.75

glitters zijn weer helemaal in en bij River Island vond ik dit bloesje met barokprint.

River Island-€33

en om het geheel af te sluiten vond ik bij New Look een leuk paar schoenen!

New Look-€24.99

Axelle:

Ik ben gek op kant , daarom was ik meteen helemaal gek van dit truitje !

Forever 21 – €28,75

Bij Forever 21 heb ik ook nog 2 setjes ringen gekocht🙂

De eerste is een ‘two finger’ model , met leuke bloemen erop.

Het tweede is een setje met 3 ringen :

een strikje , een bloemetje en een hartje🙂

Beide setjes waren oorspronkelijk €3,90 , maar waren nu afgeprijsd naar €1,99.

En ik had nog eens geluk want het was 1+1 gratis op afgeprijsde accessoires !🙂

Dit bloesje hebben jullie ook al op mijn wishlist voorbij zien komen🙂

Toen vond ik het al erg leuk omdat het een peplum model was  , maar toen ik het in het echt zag was het nog mooier ! Dit is nu al mijn favoriete bloesje !

Het is een soort nude roze kleurtje , maar dan met glitter ertussen , erg leuk !  ( de donkere vlek is de schaduw van mijn fototoestel , sorry !)

River Island – €33

Ik was op zoek naar een klein handig tasje , en ik heb er eentje gevonden !

Het is mooi afgewerkt met een tassel aan de rits , en het heeft een gouden ketting , I like !

H&M – €14,95

Als laatste heb ik een paar nudekleurige heels gekocht.

Ze zijn niet spectaculair ofzo , gewoon basic hakken🙂

New Look – €14,95

Als je bij new look een studentenkaart aanvraagt , krijg je automatisch 10% korting.

Altijd handig dus !

& natuurlijk was een beker Starbucks erg welkom na een lange dag🙂

Zo dit was het , hopelijk vonden jullie het leuk.

xoxo

Jill & Axelle

6 gedachtes over “Shoplog Antwerpen !

  1. Wauw, dat truitje van River Island is zooooo mooi! Hihi, eigenlijk is alles ontzettend leuk wat jullie hebben gekocht! Die ringen vind ik ook heel gaaf! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    PS: Als jullie tijd hebben, zouden jullie dan een kijkje op mijn blog willen nemen? Dat zou ik heel leuk vinden!🙂

Dankjewel voor je reactie! ♥

