Love it or leave it , studs !

Studs , je kent het wel

Vroeger waren het alleen punkers die ermee rondliepen , zo van die armbanden met spikes , het zag er best een beetje eng uit eigenlijk🙂

Tegenwoordig komen studs steeds vaker terug in het everyday beeld ,

Het is niet enkel meer voor alternatievere mensen , iedereen loopt ermee rond !

Zelf ben ik helemaal verliefd op deze trend , ik heb dan ook niet één bepaalde stijl ,

de ene dag wil ik rondlopen in een bloemetjesoutfit , de volgende dag wil ik alleen maar studded items dragen !

Velen van jullie denken misschien dat je er meteen badass gaat uitzien , maar als je studs(of spikes) goed combineert kan je een ook leuke everyday look kan creëeren , kijk maar mee !

De studs & spikes werden al gespot op de catwalk

Balmain & Frankie Morello

Hier komen nog wat inspiratie foto’s🙂

 

           

Zelf ben ik de trotse bezitter van een earcuff met spikes !  (hij is van de New Look btw ;d)

Ik heb ook een bloesje van de Zara , met gouden studs op de schouders

Zara – €27,95

ik heb ook nog leuke items voor jullie uitgezocht ;d

 Een leuke armband met studs      H&M – 5,95

Bloesje met studs op de kraag         Zara – €27,95

2 trends in 1 !

Dip dye’d trui met studs :  Zara – €39,95

Het is misschien niet zo goed zichtbaar , maar deze leuke jeans heeft studs aan de zijkant !

Pull&Bear – €39,99

Pull & Bear – €39,99

 

Pull & Bear – €25,99

Leuk imitatieleren jasje

Bershka – €129,99

Deze boots zijn van Steve Madden , de precieze prijs kon ik niet vinden ,

maar ik gok dat het zo rond de €160 is ?

Btw ; I’m working on diy studded loafers ,

still to come !🙂

Houden jullie net zo van studs als ik ?🙂

xoxo Axelle

13 gedachtes over “Love it or leave it , studs !

Dankjewel voor je reactie! ♥

