Wishlist!

Na het shoppingtripje naar Antwerpen is mijn kast nog steeds niet genoeg gevuld met items voor deze herfst/winter.
daarom heb ik een wishlist gemaakt met dingen die ik ABSOLUUT nog wil hebben (:

kijk maar mee:

Geen titel #2
Kijk verder voor prijzen en info , & het accessoire’deel !

zwarte top met studded kraag – New Look- €21
roze trui – H&M- €25
grijze trui – H&M €20
Kaki Jegging- New Look- €20
zwarte jurk met peplum- H&M- €30
roze trouser-H&M- €18
witte kanten top- H&M-€18
hemd met camouflage print en gouden studs- New Look- €33

nog wat accessoires voor de finishing touch!

Geen titel #1

bruine tas- Accessorize- €39
Armband- Accessorize- €20
nagellak- O.P.I by Astrid Bryan-€ 13,95/potje

tas- Accessorize-€92

bruine sjaal- New Look- €9,83

ik hou vooral van roze, kaki en zwart zoals je kan zien’ en ik kan niet wachten om met één van Astrids kleurtjes mijn nagels te lakken!

xoxo
Jill

9 gedachtes over “Wishlist!

  1. Ik vind die truien en de top heel erg leuk. Je bent bij de tweede collage de laatste twee items (de sjaal en de tweede tas) vergeten te vermelden. Ben benieuwd waar de sjaal te koop is.

Dankjewel voor je reactie! ♥

