Catrice mini max precision volume mascara !

Hallo ,

vandaag heb ik een review voor jullie !

Namelijk van de nieuwe mini max precision volume mascara van Catrice.

Over het algemeen vind ik de mascara’s van Catrice erg fijn , dus ik was zeker benieuwd naar deze !

Wat me meteen opviel was het borsteltje , het is namelijk superklein !

Bij andere mascara’s is vaak de slogan  ‘hoe groter de borstel , hoe meer volume.’

Catrice gaat duidelijk voor het omgekeerde !🙂

Wat zegt Catrice over het product :

‘Zelfs de kleinste wimperhaartjes kunnen niet meer ontsnappen: het fijne kammetje van het speciale borsteltje neemt met gemak zelfs de kleinste wimpers aan de binnenkant van de ogen mee en bedekt ze met een romige, zwarte textuur die absoluut niet klontert. Indrukwekkend volume, verleidelijke lengte én perfecte separatie.’

Het is een mooie zwarte huls , met paarste strakke letters.

Het ziet er erg netjes uit , niet cheap ofzo🙂

Zelf vind ik siliconen borsteltjes altijd erg fijn , en na dit gelezen te hebben verwachtte ik eigenlijk wel veel van deze mascara.

Zo zien mijn wimpers er uit zonder iets :

En met de mini max :

Pluspunten :

– erg fijne prijs : €3,99

– hij maakt mijn wimpers zeker langer

-geeft veel volume

-brokkelt niet af

Minpunt :

-na een hele dag merk ik dat de mascara afgegeven heeft onder mijn ogen

Zou ik deze opnieuw kopen ?

Jazeker ! Ik ben erg tevreden over deze mascara , hij doet wat hij belooft , en dat allemaal voor zo’n kleine prijs.

Aanrader dus !🙂

Wat is jullie favoriete mascara/merk ?

xoxo Axelle

5 gedachtes over “Catrice mini max precision volume mascara !

  1. Wat heb je mooie lange wimpers! Wel inderdaad een beetje spinnenpootjes maar daar valt vast wel mee te werken🙂 Als mijn Covergirl mascara op is ga ik deze eens proberen!

Dankjewel voor je reactie! ♥

