Tag , this or that ?

De laatste tijd zie ik overal de ‘this or that’ tag opduiken , dus het leek me leuk om deze ook eens te doen🙂

Axelle :

Coke or Pepsi? Ik lust geen van beiden , geef mij maar Sprite dan🙂

Ice cream or frozen yogurt? Frozen yoghurt ftw ! Dat eet ik echt het allerliefste , alhoewel sorbet ijs ook heel lekker is , mmmm🙂

Clothes or makeup? Oh deze vind ik echt moeilijk ! Ik denk dat ik dan toch voor kleren zou gaan uiteindelijk…

Hairspray or frizz lotion? Ik gebruik het allebei niet zo vaak , maar als ik moet kiezen ga ik toch voor de haarlak🙂

T.V or book? Boeken ! Tegenwoordig kijk ik amper nog tv , enkel nog een paar vaste series ; zoals Pretty little liars & Astrid in wonderland.

Pool or beach? Zon , zee , STRAND ! Wat wil je nog meer ?🙂

Water or soda? Water !

Sandals or boots? Allebei ! Sandalen in de zomer , boots in de winter ;d

Purse or backpack? Handtas ! Alleen voor school gebruik ik echt een rugzak

Team Jacob or Team Edward? Vroeger was ik steevast Team Edward , tegenwoordig kan ik me in beide groepen wel vinden😉

Wizards of Waverly Place or Hannah Montana? Ik heb geen van beiden echt gekeken , maar dan toch maar Wizards of Waverly Place , omdat Selena er in mee speelt❤

Mall or online shopping? Mall ! Online shoppen doe ik ook wel graag , maar ik vind het net wat leuker om de kledingstukken in real life te zien & te passen🙂

Tennis or soccer? Tennis ! Ik heb het zelf een aantal jaren gespeeld , dus … ;d

MAC or Maybelline? Ik heb zelf (nog) niets van Mac , dus ik ga voor Maybelline !

Hopelijk vonden jullie het leuk !

xoxo Axelle

6 gedachtes over “Tag , this or that ?

Dankjewel voor je reactie! ♥

