Shoplog Londen !

Zoals jullie al konden lezen zijn wij naar Londen geweest !

Het was erg leuk , en tijdens onze vrije tijd hebben we wat leuke spulletjes ontdekt🙂

(De prijzen staan vermeld in pond trouwens  )

Axelle :

Als eerste zal ik beginnen met het beauty-gedeelte🙂

Essie – Stylenomics

£7,99

Deze stond ook al op mijn wishlist , & eindelijk heb ik hem !

Barry M – Mint Green

£2,99

Barry M – Peach Melba

£2,99

Ik haalde alle 3 deze lakjes bij Boots , en het was 3 voor 2 , dus heb ik de goedkoopste gratis gekregen🙂

Voor zover ik weet trouwens is Barry M niet in België te verkrijgen , wel online o.a. bij Alicejo

Verder kocht ik bij Boots ook

Aussie – Take the heat shampoo

£4,49

Neutrogena – Pink grapefruit cream wash

£4,49

En als laatste van Boots eigen merk

Natural collection – Rosemary & Witch Hazel face mask

£1

Bij Superdrug stuitte ik op een lookalike van de Ciaté caviar nails !

Namelijk de 4D nails van Accessorize !

Ik koos voor de kleur ‘Idol’

£5

En dan nu over naar het kleding-& accessoiregedeelte🙂

Het allereerste artikel hier op JustJaxelle ging over de army style , en ik heb dan ook eindelijk een legerprint jasje gevonden !

Ik kocht het in een kraampje/winkel in de wijk Camden , en het is vintage🙂

Er was ook nog een versie met studs op de schouders , maar deze was helaas te groot.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee !

£20

Net als Jill wou ik erg graag een beanie , maar dan een grijze🙂

Deze komt ook uit een winkeltje in Camden , en ik betaalde er £7 voor.

In Camden was ook een H&M Divided winkel , waar ik dit mooie galaxy rokje vond !

Het deed me meteen denken aan de galaxy items van Blackmilkclothing , en dat is een goed teken !

H&M – £12,99 (op de online shop zag ik dat hij €14,95 kostte)

Verder was ik nog op zoek naar een sjaal , en bij Zara vond ik dit mooie (én warme !) exemplaar.

Zara – £20

Bij Topshop vond ik een leuk setje van 3 paar oorbellen

Topshop – £4,50

Ik had geluk , want ze waren afgeprijsd van £14 !

Op Oxford Street zat ook een grote Primark !

Het was de eerste keer dat ik naar Primark ging , dus ik was wel benieuwd🙂

Het was er ongeloofelijk druk , maar ik ben er toch nog in geslaagd om 2 bloesjes te vinden.

Het eerste is een wit sheer bloesje met elastiek , zodat het een beetje een peplum effect geeft.

Het is mooi afgewerkt aan de hals met een gouden ketting en diamantjes.

Primark – £8

Het tweede bloesje wat ik gekocht heb is een zwart sheer bloesje.

Het is mooi afgewerkt met een kraagje met parels , en de randen aan de mouwen en in het midden zijn wit.

Primark – £12

Geen idee hoe het komt , maar op mijn kassaticketje staat dit bloesje voor £5 !

Ik vond het al zo raar dat ik zo extreem weinig moest betalen , geluk dus !🙂

Jill :

zoals  je in mijn wishlist kon zien wou ik graag een trui, het is geen trui met cableknitpatroon geworden

maar wel deze bordeaux trui

ik vond hem bij de H&M/divided winkel en betaalde er maar £12,99 voor (€14,95)

op Oxford Street gingen we natuurlijk langs bij de Primark en ook ik vond een bloesje.

Primark- £6

om het toch een beetje warm te hebben kocht ik een sjaal bij ZARA

superzacht en lekker warm!

ZARA- £20

xoxo Jill & Axelle

14 gedachtes over “Shoplog Londen !

  1. wat een gave shoplog zeg! Dat galaxy rokje is echt heel leuk & die blous van de primark ook! Ook fijn van die nagellakken !😀
    Ik zag jullie comment bij beautylab & nu volg ik jullie😀 x

Dankjewel voor je reactie! ♥

