Quotes ! #1

Net als velen onder jullie (denk ik) , ben ik verzot op quotes !

De grootste van mijn weheartit’set is dan ook de set met quotes🙂

Het leek me wel leuk om mijn favorieten met jullie te delen !

Maar omdat het er redelijk veel zijn heb ik besloten het op te splitsen in 2 (of zelfs 3?) artikels.

Ze zijn niet echt geordend volgens thema ofzo , gewoon alles random door elkaar !

Alleen al omdat dit een GossipGirl quote is🙂 maar gelijk heeft Blair wel !

True that !

Ik weet niet hoe het bij jullie zit , maar deze kloppen echt alle 4 bij mij haha🙂

Deze klopt echt 100%

Misschien niet echt een quote , maar deze mocht absoluut niet ontbreken !

Indeed ! Stop whining , start smiling🙂

Als ik deze voorbij zie komen moet ik altijd gegarandeerd lachen🙂

Hopelijk vonden jullie het leuk !

Alles komt trouwens van weheartit , (jullie kunnen me altijd volgen http://weheartit.com/axellee)

xoxo Axelle

5 gedachtes over “Quotes ! #1

Dankjewel voor je reactie! ♥

