Liebster blog award !

Wij werden door Lisa Janine genomineerd voor de Liebster Blog Award !🙂

Dit is een leuke manier om kennis te maken met nieuwe blogs !

Voor we beginnen , eerst een paar regels :

-Je moet 11 dingen over jezelf vertellen

-Je moet de 11 vragen beantwoorden die de persoon die je genomineerd heeft , opgesteld heeft

-Je moet 11 mensen nomineren

-11 vragen bedenken voor de genomineerden

– de genomineerden via een comment laten weten dat ze door jou genomineerd zijn🙂

– er kan niet terug-genomineerd worden !🙂

Zo , laten we beginnen !

1. Wat vind je het leukst aan het hebben van een blog?
J : zien hoeveel volgers je hebt en de reacties op je artikel lezen (:
2. Waar haal jij je inspiratie vandaan?
J : dingen die rondom ons gebeuren
3. Wat is je favoriete make-up product?
A : Mascara ! & dan nog liefst de Max factor false lash effect🙂
4. Om welke film kun jij, na hem wel tien keer gezien te hebben, nog steeds huilen?
J : hoewel ik niet vaak huil om films ,  kan Remember me met Robert PAttinson mij nogsteeds een traantje doen wegpinken (;
5. Wanneer je iets over mocht doen in je leven, zou je iets over doen en zo ja, wat?
J : ik denk niet dat ik iets over zou doen, want alles wat ik gedaan heb maakt me tot wie ik ben (het klinkt misschien cliché maar zo denk ik erover😉 )
6. Wat was je mooiste vakantie tot nu toe?
A : Met school zijn we eerder dit jaar naar Parijs geweest , dat vond ik echt een geweldige vakantie !
7. Waar droomde je van toen je klein was?
A : Ik wou erg graag dierenarts worden , maar nu denk ik er een beetje anders over haha ;d
8. Wat hoor je op dit moment?
A : Momenteel ben ik weer helemaal into Taylor Swift , maar ook Nicki Minaj of Justin Bieber kunnen mij bekoren🙂
& Faberyayo met Een echte prinses kan natuurlijk ook niet ontbreken !
9. Wat zou je binnen nu en het eind van dit jaar nog willen bereiken?
A : Ik hoop dat JustJaxelle nog wat gaat groeien🙂
10. Wat is je meest gedragen kledingstuk van deze herfst?
A :  Bordeaux jegging van Pieces , witte kanten trui , & zwarte high waisted tregging
11. Wat is je favoriete video op Youtube op dit moment? Inclusief link of het filmpje zelf!
J&A : Lionel hebben we in Parijs ontmoet ,
we stapten op hem af omdat hij zo op Harry Styles leek🙂
Bij thuiskomst bleek dat hij ook youtube-videos maakt ! Deze willen we jullie niet onthouden ;d
Hier volgen 11 random facts about us🙂
Axelle :
-Ik heb een jongere broer.
-Ik ben al zo’n 8 jaar vegetarisch
-Verslaafd aan Pretty Little Liars !
-Als ik kropsla eet , wil ik enkel het groene deel
moest ik toch blaadjes met een ‘witte rand’ hebben , haal ik het witte er altijd af haha🙂
-Op zaterdagvoormiddag werk ik ik een bakkerij !
Jill :
-stiekem verslaafd aan chocolade met nootjes
-haat wachten aan de kassa of op mensen die te laat zijn
– hou van onnozel doen alsof niem kijkt
-fan van kraantje pappie
-speel piano en doe aan streetdance
Jill & Axelle :
-Our ultimate party’song ?
Niggas in Paris !
De volgende 11 blogs werden door ons genomineerd :
Zo , dit waren de genomineerden !
Nu komer er nog 11 vragen aan hen🙂
1. Waarom ben je begonnen met bloggen ?
2. Wat is je favoriete winkel ?
3. Op wie heb je stiekem een celebrity crush ? ^^
4. Heb je een guilty pleasure ? Zo ja , wat ?
5. Wat is de betekenis van je blognaam ?
6. Wat lijkt jou een droomjob ?
7.Welke kleur draag je het liefst op je nagels ?
8.Wat is je favoriete beautymerk ?
9.Waar zou je het liefst op vakantie willen gaan , en waarom ?
10.Waar ben je het meest trots op ?
11.Beschrijf jezelf in 1 woord
Hopelijk vonden jullie het leuk🙂
xoxo Jill & Axelle
PS :  Je kan ons ook volgen via Bloglovin ,
check de button onderaan de pagina🙂

12 gedachtes over “Liebster blog award !

  1. Wat lief, maar ik heb hem al een paar keer gehad en daar een artikel over gemaakt dus ik ga er niks meer mee doen. Wel heel lief dat jullie mij genomineerd hebben!
    Liefss.

  2. Heey, girls!
    Super leuk dit , en wat werd ik blij toen ik mijn blog er tussen zag staan !
    Thank youu ..,,
    Ik ga hem snel invullen enz..,
    Ik denk deze week thnx !!!

  3. Wauw, wat lief! Ik werd super blij toen ik jullie reactie op m’n blog zag! Bedankt voor het nomineren.

    Ik zal de vragen zo snel mogelijk beantwoorden en op m’n blog plaatsen!

    XO

  4. Hey,
    Sorry dat ik zo laat pas reageer, maar ik had het echt heel erg druk ;(
    Erg leuk om jullie antwoorden te lezen haha ik ga dus ook zo snel mogelijk mijn eigen lijstje invullen en de volgende blogs nomineren!
    Heel erg bedankt😉
    Kusjes

Dankjewel voor je reactie! ♥

