Inspirational : Fall outfits !

Lookbook ,

we all love it !

Nieuw seizoen , nieuwe trends🙂

wij hebben een paar outfits voor jullie uitgezocht , om wat inspiratie op te doen voor de herfst.

Kijk maar mee !🙂

Axelle:

Dit vind ik echt een geweldige outfit , zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden ben ik helemaal into army style én studs ! perfecte combinatie dus🙂 ook bordeaux vind ik een supermooie kleur , geslaagde outfit dus !

Deze outfit vond ik ook erg mooi , weer een bordeaux’achtige kleur die terugkomt , en met het rokje is een soort skater dress-effect gecreëerd , mooi !

Meer info & outfits , hier !

Net zoals hierboven , alweer de army trend !

Deze keer wat stoerder gecombineerd , met zwarte enkellaarsjes en een zwart leren jasje.

klik

Ook ben ik erg fan van de wat chiquere outfits , zoals deze hier !

Op zich heel basic , zwarte broek en blazer , maar het geheel is toch erg classy , waarschijnlijk door de flaphoed🙂

& weer de bordeaux sjaal ! Jill heeft deze ook trouwens , (te zien in de Londen shoplog🙂 )

klik !

De laatste outfit die ik uitgekozen heb is weer een simpele outfit , maar daarom niet minder mooi🙂

Het meisje draagt echt een prachtige trui , mét studs !

Op haar lookbook account heeft ze nog veel meer prachtige outfits staan , zeker een bezoekje waard !

Jill:

 

Doorschijnende tops  en  kruisjes!. Met deze outfit kun je niet missen dus.

gecombineerd met een bordeaux  muts, love it!

net als Axelle vind ik de military look helemaal geweldig. Een kaki hemd gecombineerd met kanten top en boots, helemaal geweldig!

deze twee outfits zijn van hetzelfde meisje’, bekijk hier haar pagina!

zoals je misschien al in mijn artikel hebben gelezen, ben ik helemaal weg van truien!

dit meisje draagt een oversized bordeaux trui en deze heeft ze gecombineerd met een hemd en een hoedje. schattig en comfi, ik ben er alvast helemaal weg van!

niet alleen deze look maar ook haar andere looks op haar pagina vind ik helemaal geweldig!

hopelijk hebben jullie inspiratie opgedaan om zelf aan de slag te gaan!

xoxo

Jill & Axelle

 

‘ je kan ons ook volgen op Bloglovin !🙂

8 gedachtes over “Inspirational : Fall outfits !

Dankjewel voor je reactie! ♥

