2x NOTD : Caviar+Ombre !

Hallo ,

deze keer heb ik 2 ‘Nails of the day’ voor jullie !

Als eerste de ‘caviar nails’ uit Londen , samen met Barry M.

Barry M – Mint green

Accessorize ‘4D nails’ – Idol

Ik vind de mintgroene kleur echt mooi !

Ook de ‘caviar’ nails vind ik zelf erg leuk , het enige nadeel is dat ze niet zo goed blijven zitten.

Maar ik heb ze natuurlijk nog maar 1 x geprobeerd , volgende keer beter !

Ook heb ik nog een simpele nail art gedaan , een soort roze ombre !

Normaalgezien gebruik ik de ‘sponging technique’ , maar deze keer besloot ik voor rechte lijnen te gaan.

Ofja wat je recht kunt noemen haha🙂 oefening baart kunst , zegt men.

Sorry voor de ‘randjes’ nagellak trouwens ! $

Gebruikte lakjes :

Barry M – Peach Melba

Essence multi dimension – 67 Just shout !

Shaka – ( gekocht in Italië , bij Oviesse) Light Pink

NYC – 236 Greenwich Village

Rimmel – 030 Dancin’ queen

Hopelijk vonden jullie het leuk !

xoxo Axelle

10 gedachtes over “2x NOTD : Caviar+Ombre !

Dankjewel voor je reactie! ♥

