trend alert: statement necklaces!

The chunkier, the funkier, the bigger, the better!

maak je eigen statement met een statement necklace, voor elke outfit en voor elk seizoen!

c600x519

turquoise-purple necklace –  inmydresser.com- €29,90

crystal collar- asos.com-€43

heart necklace- Juicy Couture-€190

peeptoe angelique statement necklace- theiconic.com.au- €64

gold torque necklace- asos.com- €12

voor ieder wat wils,

en met één zo’n ketting kun je onmiddellijk je outfit transformeren van gewoon, naar heel fashionable!

Heidi-Klum-2012-69th-Annual-Golden-Globe-Awards-January-15-red-carpet-fashion-celebrity-2

Heidi Klum weet hoe het moet, durf kleuren te combineren!

celebrity-jewelry-trends-2011-statement-necklace1

ook deze celebs weten hoe ze een statement moeten maken!

go big or go home is dus de boodschap!

ik hou van deze trend, maar of ik zelf een chunky necklace ga aanschaffen weet ik nog niet. ik denk niet dat het helemaal mijn stijl is’ maar voor andere mensen,  i just lovelovelove it!

is er iemand de trotse eigenaar van een statement necklace?

xoxo

Jill

9 gedachtes over “trend alert: statement necklaces!

Dankjewel voor je reactie! ♥

