20x holiday partywear !

Binnenkort komen de feestdagen er weer aan , & dat girls , betekent party !
Je wil er dan natuurlijk op je best uitzien🙂
Wij zochten elk 10 geschikte items voor jullie uit !
Tumblr_m9msvttamw1rrcc3to1_500_large
Axelle : 
 holiday partywear !
//River Island – €40//H&M – €19,95//H&M – €34,95//New Look – €24,99//Topshop – €62//
//Topshop – €91//River Island – €40//Pull & Bear – €39,99//Pull & Bear – €39,99 // Pull & Bear – €39,99//
Zoals je ziet ben ik erg fan van Pull & Bear , en het middelste kleedje op de onderste rij heb ik dan ook zelf besteld🙂 Het is vandaag aangekomen , en ik ben er echt superblij mee ! Het is nog mooier dan ik verwacht had , en het heeft heel leuke studs aan de zijkant🙂
Ook vind ik playsuits erg leuk (uiterst rechts op beide rijen )
Jill : 
dresses
//Topshop-€73//Topshop-€48//Forever 21– €27//Forever 21-€27//New Look-€31//
//New Look-€20//New Look-£28//Topshop-€43//Forever 21-€17//H&M-$24,95//
Ik heb vooral basic kleedjes uitgekozen, in niet al te opvallende kleuren. Nu nog combineren met leuke accessoires zoals een statement necklace en je bent helemaal klaar. (:
xoxo
Jill&Axelle

13 gedachtes over “20x holiday partywear !

Dankjewel voor je reactie! ♥

