Tag : 99 things !

Dé 99 things tag , velen onder jullie zullen hem wel kennen.

Hij gaat al een hele tijd rond op het internet , & ik vond dat het tijd werd dat ik deze ook een keertje deed.

Zo leren jullie mij ook een beetje beter kennen , there we go !🙂

99 things tag

1. Je eigen blog gestart.

2. Onder de sterren geslapen.

3. In een band gespeeld.

4. Naar Hawaii geweest.

5. Een meteorietenregen gekeken.

6. Meer dan je je kan veroorloven aan een goed doel gegeven.

7. Naar Disneyland geweest.

8. Een berg beklommen.

9. Een bidsprinkhaan vastgehouden.

10. Een solo gezongen.

11. Bungee gesprongen.

Tumblr_lhx7ppelgm1qgv45yo1_500_large_large

12. Parijs bezocht.

1 keer met school in maart , en tijdens de zomervakantie ben ik er op 2 daagse shoppingtrip geweest🙂

13. Naar een onweerstorm gekeken.

14. Jezelf vanaf nul een kunst geleerd.

15. Een kind geadopteerd.

16. Voedselvergiftiging gehad.

17. Bovenop het Vrijheidsbeeld gelopen.

18. Je eigen groenten geteeld.

19. De Mona Lisa gezien in Frankrijk.

20. Geslapen in een nachttrein.

21. Een kussengevecht gehad.

Girls nights , yeah …🙂

Tumblr_lliqcnr6ni1qbdqo5o1_500_large

22. Gelift.

23. Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was.

24. Een sneeuwfort gebouwd.

Manman wat een werk , het is nooit afgeraakt haha 

25. Een lammetje vastgehouden.

26. Ge-skinnydipt.

27. Een marathon gelopen.

28. In een gondel gevaren in Venetië.

We zijn wel met een watertaxi geweest🙂

29. Een totale eclips gezien.

30. Een zonsopgang of zonsondergang gekeken.

31. Een homerun geslagen.

32. Op een cruise geweest.

15187_555625464464354_465668053_n_large

33. De Niagara Falls in het echt gezien.

34. De geboorteplaats van je voorouders bezocht.

35. Een Amish gemeente gezien.

36. Jezelf een nieuwe taal geleerd.

37. Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn.

38. De toren van Pisa in het echt gezien.

39. Gaan rots klimmen.

40. Michelangelo’s David gezien.

Toen we bij het museum in Firenze aankwamen stonden we jammergenoeg voor gesloten deuren…

41. Karaoke gezongen.

42. Een geiser zien uitbarsten

43. Voor een vreemdeling een maaltijd betaald in een restaurant.

44. Afrika bezocht.

2f5fed95d4cd24067993c920c0bd6af2_large

45. Op het strand gewandeld bij maanlicht.

leuk toch , nachtelijke strandwandelingen maken ! lang leve vakantie …🙂

46. Met een ambulance vervoerd.

47. Een portret laten schilderen van jezelf.

48. Diepzee gevist.

49. De Sixtijnse kapel in het echt gezien.

50. Op de top van de Eiffel Toren geweest.

yes ! helaas was het niet zo goed weer toen😦

51. Gedoken of gesnorkeld.

52. In de regen gekust.

53. In de modder gespeeld.

54. Bij een drive-in bioscoop geweest.

55. In een film gespeeld.

56. De Chinese Muur bezocht.

A9n5_ukcaaml20o_large

57. Een bedrijf gestart.

58. Vechtsport les gevolgd.

59. Rusland bezocht.

60. Geserveerd aan thuis- en daklozen of minder bedeelden.

61. Scouting koekjes verkocht.

62. Op een walvistocht geweest (toeristisch).

63. Bloemen gekregen zonder reden.

64. Bloed, plasma of bloedplaatjes gedoneerd.

65. Wezen Skydiven.

66. Een Nazi concentratiekamp bezocht.

67. Een automatisch incasso niet kunnen betalen door te laag saldo.

68. In een helikopter gevlogen.

hier zit er geen tussen , op naar de volgende !

69. Een favoriet kinderspeeltje bewaard.

mijn knuffeltje van bij mijn geboorte heb ik nog steeds !

70. Het Lincoln Memorial bezocht.

71. Kaviaar gegeten.

dat is wel al heel lang geleden , maar ik was niet bijster onder de indruk denk ik haha🙂

72. Een quilt gemaakt.

73. In Times Square gestaan.

74. Door de Everglades getoerd.

75. Ontslagen bij je baan.

76. Het wisselen van de wacht gezien in Londen.

yup , ook 2 keer ! en we hebben zelfs een foto men één van hen gemaakt haha🙂

77. Een bot gebroken.

ik heb ooit mijn pols gebroken door te vallen met zo schoenen met wieltjes onder hihi🙂

78. Passagier geweest op een motor.

toen ik nog klein was heb ik eens een ritje met iemand op een motor mogen maken , dat is me altijd bijgebleven hihi🙂

79. De Grand Canyon in het echt gezien.

80. Een boek gepubliceerd.

SAM_5473

links Jill , rechts ikzelf , & in het midden ons o-zo-enthousiaste vriendje van de wacht !🙂

81. Het Vaticaan bezocht.

ik ben wel al in Rome geweest , maar het Vaticaan nog niet🙂

82. Een gloedje nieuwe auto gekocht.

83. In Jeruzalem gelopen.

84. Je foto in een krant.

ik heb ooit in de krant gestaan met de zusjes Kriegel ! hier heb ik helaas wel geen foto meer van

85. Een vreemdeling gekust op middernacht bij Nieuwjaar.

86. Het Witte Huis bezocht.

87. Een dier gedood en bereid om te eten.

88. De waterpokken gehad.

89. Iemands leven gered.

90. In een jury gezeten.

Tumblr_l1los9ckbw1qacbnyo1_500_large

91. Een beroemd persoon ontmoet.

Astrid Bryan ! ze was echt heel vriendelijk en spontaan , en we hebben leuk met haar gepraat🙂

92. Deelgenomen aan een boekenclub.

93. Een tattoo hebben.

94. Een baby gehad.

95. De Alamo (Texas) in het echt gezien.

96. In het Groot Zoutmeer (Utah / Great Salt Lake) gezwommen.

97. Betrokken geweest in een rechtszaak.

98. Een GSM gehad.

99. Gestoken door een bij.

astrid

Ikzelf , Astrid , Jill & Jill haar zus op de Astrid Bryan fan-day eerder dit jaar🙂

Let niet op mijn haar trouwens , het zat een beetje wild …

Zo , dit was het weer.

Hopelijk vonden jullie het leuk !

Aan allen fijne feestdagen gewenst ! (ook van Jill🙂 )

xoxo Axelle

Bloglovin

Bron beeld : weheartit + eigen foto’s

7 gedachtes over “Tag : 99 things !

  1. Leuke tag zeg, er zitten echt super leuke dingen tussen. Ook dingen waarvan ik denk euhmm ( zoals een kind geadopteerd? haha) maar toch een erg leuke tag om te lezen!

    Fijne kerst nog! Liefs Roos

Dankjewel voor je reactie! ♥

