2012 : Favorites !

Het einde van het jaar nadert dus we besloten om een overzichtje van onze favo items uit het jaar 2012 te maken! (:

Favo mascara :

Axelle:

Max factor false lash effect ! Deze is echt gé-wel-dig !

Jammer genoeg wel een beetje aan de prijzige kant , maar de Catrice mini max mascara doet zeker niet onder voor deze , en is nog eens een heel stuk voordeliger !

 minimax

Jill:

Ook ik vind de mascara’s van Max Factor fantastisch, ik ging echter voor de False Lash Effect 24h. (hoewel ik denk dat er niet veel verschil is met de gewone False lash effect🙂 ). Ook probeerde ik de Rimmel Scandal Eyes Extreme Black, en ook hiervan ben ik SUPERtevreden (: .

Max Factor 24 Hour False Lash Effect Mascara380050_l

Favo kledingstuk :

Axelle:

Mijn jeansjasje ! Deze is van de H&M🙂

& natuurlijk ook mijn ‘Chanel’ jacket , van Pull&Bear

(ik vond er geen foto van , dus hier eentje waar ik hem aanheb🙂 hier draag ik ook mijn geliefde high waisted leggings van Zara !)

jeansjasje ;dSAM_5475

Jill:

Dit is echt een moeilijke keuze! Maar ik denk dat ik toch ga kiezen voor mijn kaki bloesje uit de Primark in Londen en men bordeaux trui van DIVIDED (:.

PICT0001trui

Favo film :

Axelle:

Ik kan er wel een paar opnoemen , maar dit zijn mijn favorieten van dit jaar !

  • Breaking dawn part 2
  • Step up 4
  • Magic Mike

Jill:

Magic Mike en Breaking dawn part 2 vond ik geweldige films, maar de verrassing van het jaar vond ik toch wel The Hunger Games. Ik verwachtte er oorspronkelijk niet veel van, maar het bleek een fantastische film te zijn! (:

-The-Hunger-Games-Movie-Poster-Wallpapers-the-hunger-games-24129231-1600-900

Favo parfum :

Axelle:

Prada Candy ! Het is nogsteeds mijn all-time favorite !

Tumblr_mep5jlnuil1rm2v4xo1_500_large

Favo stad :

Axelle:

Dit jaar zijn we met school naar Parijs geweest , en in oktober naar Londen. Ik vond beiden erg leuk , maar ik moet zeggen dat Parijs echt geweldig was ! Deze zomervakantie ben ik er terug geweest , zo leuk !🙂 Ik kan het iedereen van harte aanbevelen haha🙂

Tumblr_mfprgvmklp1rgxjb4o1_500_largeJill:

Ik ging dit jaar voor de eerste keer naar Milaan. Echt geweldig! Het was elke dag Shop ‘till you drop, hoewel Chanel en Louis Vuitton niet echt in mijn prijscategorie lagen😉 . Wel leuk om de supermooie etalages te bekijken, ik ga zeker en vast nog een keertje terug!

milaan-5(p-city,milaan)(c-0)

Favo drankje :

Axelle:

Chai tea latte ftw ! Mmmmm dit vind ik echt zó lekker ! Bij ons in de supermarkt verkopen ze helaas geen chai thee , maar ik ga ernaar op zoek , en dan maak ik gewoon zelf mijn chai latte ! Hier in België heb je trouwens amper Starbucks’🙂 maar eerder deze week hebben Jill & ik wel een Starbucks look-a-like ontdekt , jeuj !🙂

Amazon-box-boy-colorful-creative-luck-magic-favim.com-96889_large

Favo foundation :

Axelle:

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden was van de Essence ‘clear&matt’ make up , en ik ben er nogsteeds tevreden over , maar in de winter is hij helaas veel te donker voor mijn huid ! Maar in de zomer is hij precies goed , en zeker voor zo’n prijs !

Ook de Max Factor 3 in 1 foundation kan ik iedereen van harte aanbevelen ! Hij is er in 5(?) verschillende tinten , dus grote kans dat jouw kleur ertussen zit ! Hij dekt erg goed , en doet wat hij belooft ! Deze is wat minder budget , maar wel zijn prijs helemaal waard !

Jill:

Ik was (en ben), zoals jullie misschien al weten uit het artikel, helemaal weg van Maybelline’s Dream Satin Liquid Foudation! Efficiënt met een duidelijk resultaat!

82010583_1_Maybelline_Dream_Satin_Liquid_004_Light_Porcelain

Favo trend :

De legertrend vond (en vind) ik heel erg leuk ! Het allereerste artikel hier op JustJaxelle gaat erover haha🙂 Het is echt een trend waar je veel kanten mee op kunt🙂

Ook de studs trend vind ik nogsteeds heel leuk , ook deze 2 gecombineerd staat echt geweldig🙂

6191_489156041129786_1710118842_n_large

Jill:

ik ga voor de statement necklaces! Ik heb het aangedurfd en heb mezelf er onlangs 1 aangeschaft om te dragen met nieuwjaar! Ik kan al bijna niet wachten! (:

Heidi-Klum-2012-69th-Annual-Golden-Globe-Awards-January-15-red-carpet-fashion-celebrity-2

Favo nagellak :

Axelle:

Dit is echt een moeilijke , want ik draag veel verschillende nagellakjes , maar ik heb er toch een paar uitgekozen🙂

Als nail art vind ik aztec en panterprint allebei erg leuk🙂

N50dc9020c81e8_large

Jill:

Ik kies voor de NYC Ballet Petites van OPI. Fijne lakjes met een naturel kleurtje.(:

DSC05070

Favo hairdo :

Een zijdelingse vlecht , of een top knot ! (al dan niet met donut🙂 )

SAM_5935

Zo , dit was het weer, ons laatste artikel van 2012! Wij wensen jullie heel fijne feestdagen !

Tot snel ,

xoxo

Jill & Axelle

Bloglovin

Bron beeld : weheartit+eigen foto’s

Dankjewel voor je reactie! ♥

