Collective haul !

Hi girls ,

vandaag is de school (jammergenoeg) terug begonnen , maar ik heb wel 2 leuke weken vakantie gehad !🙂

Tijdens die 2 weken , (of gewoon van december tot nu haha🙂 ) heb ik ook wat geshopt ! Ook was het natuurlijk Kerstmis , en daar horen ook cadeautjes bij ! Ik wil jullie graag enkele spulletjes laten zien , kijk maar mee !🙂

Tumblr_mavgi8cvxj1rrc81po1_500_large

Samen met mijn moeder ben ik vorige week naar Gent geweest ! Het was wel een heel stuk ( meer dan 2 uur in de trein) maar het was wel heel leuk ! Ik heb niet zoveel gekocht eigenlijk , maar het was wel een leuke dag , en een gezellige stad🙂

Als eerste kocht in bij de Inno een barok topje van Naf Naf

snc135a-463-1

Naf naf – van €45 naar €22,5

Ook vond ik bij de Inno een heel schattig spiegeldoosje , met minerale foundation poeder van Hello Kitty !

SAM_6204 SAM_6201 SAM_6198

Hello Kitty – ongeveer €4

Toen we een paar zijstraatjes doorliepen , kwamen we uit bij een klein winkeltje waar ze leuke sieraden verkochten , hier kocht ik een schattig goudkleurig kettinkje met een strikje🙂

SAM_6240 SAM_6239

Het is trouwens echt wel goudkleurig , en niet zilverachtig zoals op de foto’s. Maar door het slechte licht (zelfs overdag is het donker !) ben ik genoodzaakt de flits te gebruiken.

Kettinkje komt van bij Garderobe – €15

Ik had al veel dingen gelezen over kokosolie , om als haarmasker te gebruiken. En ik vond dan ook dat het eens tijd werd om een flesje (of potje , whatever) aan te schaffen🙂

SAM_6263

€2,90 voor 250 ml

Zo , dit was alles uit Gent ! Op de laatste dag van de examens zijn Jill & ik gaan shoppen in Maastricht , daar heb ik 2 dingen gekocht🙂

Dit leuke bloesje , mét strik !

SAM_6307 SAM_6305

 

H&M (divided) – van €12,95(?) naar €5 !

en ook zocht ik nog een statement necklace voor bij mijn nieuwjaarsoutfit ! Deze vond ik bij H&M

SAM_6242 SAM_6246

H&M – €14,95

Ook ben ik een keertje met Sophie (glasmetwater) naar Maastricht geweest !

De vorige keer had ik bij de H&M bij mijn aankopen 2 giftcards van €5 gekregen , dus ik wou er graag iets leuks mee kopen ! Helaas hadden ze niet zoveel meer , maar ik heb toch nog wat kleine dingetjes gekocht🙂

SAM_6216

SAM_6292

Lipgloss – van €2,95 naar €1

SAM_6219

Bij de h&m beauty vond ik deze body splash , een (gouden?) lipgloss en een leuk nailart kitje ! Ook nam ik een lipgloss mee🙂

SAM_6227Bij de andere h&m (divided , in de entre deux) zag ik deze sjaal ! Hij lijkt erg neon op de foto , maar in het echt valt dat goed mee🙂 ook kocht ik nog gewoon haarelastiekjes , want ze hadden niet echt leuke dingen.

sjaal – €3

Bij de New Yorker zag ik ook een heel leuke sjaal , en die kon ik echt niet laten liggen. Het is een cirkel model , en hij heeft de perfecte mintgroene kleur !

SAM_6224

New Yorker – €7,95

Voor de rest kocht ik nog een ander keertje in Hasselt (ook met Jill🙂 ) een broek met barok print !

SAM_6235 SAM_6298 SAM_6232

 

De print was een beetje moeilijk te fotograferen🙂

Pimkie (nieuwe collectie) – €27,99

Ook is het natuurlijk Kerstmis geweest , en hier zijn een paar dingetjes die ik jullie zeker wil tonen🙂

Je kent ze vast wel , die rosé gouden horloges van Michael Kors. Oh so lovely , but oh so expensive ! Maar er zijn natuurlijk oplossingen , oozoo verkoopt heel leuke rosé horloges. Ik kreeg deze van mijn ouders🙂 (ik had hem wel zelf uitgezocht eigenlijk🙂 )

Ook kreeg ik een leuke ‘wreck this’ box , met 3 boekjes.

Wreck this journal , This is not a book & Mess

SAM_6248 SAM_6250 SAM_6251 SAM_6253

Ook van Jill heb ik cadeautjes gekregen , namelijk een badass spikes armband , (in rosé goud , matching met mijn horloge , thanks gurl !) & ook een superleuk OPI lakje in de kleur ‘Moonraker’🙂

SAM_6258 SAM_6259

Hier nog een fotootje van de spikes armband , nog een rood bandje (ook een cadeautje) , en mijn horloge ! Ik ben echt superblij met alles🙂

SAM_6145

Zo , dit was het ! Hebben jullie veel sale geshopt ?

See you next time ,

xoxo Axelle

14 gedachtes over “Collective haul !

  1. Leuke aankoopjes hoor !! Ik ben zelf vorige week naar Amsterdam geweest en heb daar ook het één en ander in de sale gekocht !! Ik denk dat er nog een filmpje van mijn shoplog komt.
    Leuk om te lezen !!
    Liefs, Maaike

Dankjewel voor je reactie! ♥

