Inspirational : winter outfits !

Hier in België hebben we dit jaar (of toch deze winter) nog niet écht winter gehad. Maar de weervoorspellingen zeggen dat het kouder gaat worden , dus wij willen alvast fashionable outfits bedenken. Hier wat inspiratie !  :)

Axelle : 

2765247_look

Net als de vorige keer heb ik ook weer een outfit van Andrea G. uitgekozen. Het is een erg simpele , maar wel chique outfit🙂 alleen de handtas vind ik niet zo mooi…

2765402_lb

Luipaardprint , got to love it ! Vroeger vond ik het maar ordinair eigenlijk , maar de laatste tijd merk ik dat ik het toch steeds leuker begin te vinden. Ook hier weer een simpele , maar toch erg leuke outfit !

2763977_lb

De peplum trend behoort zeker tot mijn favoriete trends van het afgelopen jaar , en van mij mag hij dit jaar zeker nog doorgaan ! Het staat gewoon erg schattig & leuk !

1769248_cats

Dit is een ietwat ruigere outfit , maar door de Burberry look-a-like trenchoat vind ik hem toch wel iets chique hebben ! Ook aztec print vind ik echt heel tof !🙂

1936494_cottds100212lookbook

Op het eerste zicht misschien een wat saaie outfit zou je denken , maar ik vind hem juist heel erg classy ! De leren broek en de oversized coat maken het helemaal af , en natuurlijk mag een panterprintje niet ontbreken !

Jill:

2765243_lookbook95.Deze outfit is niet meteen kleurrijk, maar zwart werkt altijd! Een schattige top met peplum met een stoer leren vestje, heels eronder en je bent klaar. Hoewel open schoenen niet echt aan te raden zijn in de winter  :p Toch simpel en classy.(:

2764000_look

Dit vind ik echt een SUPERschattige outfit! Rood jurkje dat mooi valt, met een simpel zwart jasje. Hoewel ik normaal gezien niet van ‘regenlaarzen’ hou vind ik het hier nog wel passen. Van de tas bij deze outfit ben ik niet meteen fan, maar toch een geslaagde outfit omdat het meisje mij aan roodkapje doet denken xp

2751346_1Picture_LB1

Hier ben ik helemaal weg van! De trui doet mij helemaal denken aan de Kenzo-truien, er komt leuk een kraagje bovenuit en gecombineerd met een rode broek en boots met studs, is het helemaal af. Met de beanie worden er ook punten gescoord en het tasje met luipaard print geeft een extra touch!

2760846_lookbookleo (1)

Hier is alles erop en eraan! Een grote trui, een broek met luipaardprint, een statement necklace, een kraagje met studs, een hoedje, en natuurlijk ook de boots met studs! Duidelijk niet bang om te combineren and that’s the way we like it! (:

2758305_PicMonkey_Collage (1)

Dit daarentegen is een simpelere look. Zwarte boots, broek en bloes met een leuk kraagje, gecombineerd met een grote sjaal en een crèmekleurige jas. Je hebt niet veel nodig om er goed uit te zien.(:

Hopelijk hebben jullie wat inspiratie opgedaan om deze winter nog door te komen! (:

xoxo

Jill & Axelle

P.S. bekijk de lookbook-pagina’s door een klik op de foto’s (:

9 gedachtes over “Inspirational : winter outfits !

Dankjewel voor je reactie! ♥

