Spam je blog !

We zijn nu zo’n 3 en halve maand bezig met onze blog , en we vonden het wel eens tijd geworden voor een ‘spam je blog’ artikel ! Het is een leuke manier om kennis te maken met andere blogs🙂

Dus laat hieronder een comment achter waarin je een beetje vertelt over je blog (en een link in het vakje natuurlijk) , en voila ! Wij zullen op iedere blog een kijkje nemen , en misschien volgen we je wel !

Tumblr_m22ibvs9ul1r7769mo1_500_large

We zouden het ook heel leuk vinden als jullie ons zouden willen volgen via Bloglovin !❤

xoxo Axelle & Jill

17 gedachtes over “Spam je blog !

  1. Mijn blog heet Vintage Cookiejar http://vintagecookiejar.wordpress.com en ik schrijf voornamelijk over VINTAGE, lifestyle, beauty en persoonlijk! Ik ben zelf helemaal gek op Vintage (accessoires zoals tassen en koffers, kleding, fotolijstjes, blikjes, boekjes en sieraden), beauty en lifestyle. Ook schrijf ik verhalen over grappige gebeurtenissen, food en DIY’s en ik vind het leuk om jou te inspireren!

  2. leuk leuk leuk!
    mijn blog gaat over beauty, fashion en lifestyle en alles wat me interesseert.. Maar als iemand vraagt aan mij wat ik ben dan zeg ik altijd ik ben een fashionblogster… De meeste artikels op mijn blog gaan dan ook over fashion, mijn blog heet infinityofdreams.wordpress.com ik ben nog niet zo lang bezig (27/11/12)

  3. Mijn blog heet Moonalisa. http://www.moonalisa.nl/ Ik schrijf over mijn leven met borderline, mijn ups en downs en ik schrijf daarnaast ook over maatschappelijke problemen, quotes, DIY en af en toe fashion en Gadgets. Ik ben nu sinds een maandje bezig en ik vind het echt heel leuk om te doen! Ik heb op het moment ook een winactie op mijn blog🙂

  4. altijd leuk zo’n artikel!😀 En ik volg jullie al !
    Op mijn blog zie je veel beauty, lifestyle & personal, maar ook fashion & fotografie krijgen de nodige aandacht! En dat allemaal op mijn manier😀
    En deze week komt er een hele leuke winactie online! x

  5. Tja over mode, en waar je lekker kunt eten, shoppen of op vakantie gaan. Het best te omschrijven als, kom eens langs en oordeel zelf haha

    xx

    liquoriceandpumps.blogspot.com

Dankjewel voor je reactie! ♥

