Spring wishlist !

Ook al valt er een heleboel sneeuw uit de lucht , en hebben we pas een artikel geschreven met inspiratie outfits voor in de winter  , langzaam aan stroomt toch overal de nieuwe lente collectie binnen in de (online)winkels !
Ik heb een beetje rondgekeken , en een paar items uitgezocht die ik graag in mijn kast zou zien deze lente  :)
Kijk maar mee !
Geen titel #12
//MaxMara – £345//Pull & bear  –  €25,99//Monki – €30//Pull & bear – €19,99//
River Island – £32//River Island – £18//H&M – £24,99//H&M – £14,99
Ook heb ik nog wat ‘losse’ dingen die ik jullie zeker niet wil onthouden🙂
F21 16 40 f21 21 75
Broeken : €16,40 & €21,75
(beiden Forever 21 : klik & klik)
F21 28 75bershka 25 99
Kleedje : forever 21 – €28,75
Bloesje : bershka – €25,99
& ook nog een t-shirt met als opschrift ‘Boy london’ !🙂
boy london
de foto is een beetje onscherp , sorry ! Eerst had ik deze op Asos gezien , maar nu vind ik hem blijkbaar nietmeer !😦
Boy London – £42
Ook zijn er nog wat accessoires die ik wel leuk vond !
Geen titel #11
//Ketting : Asos– €20,84//Zonnebril : River Island – £13//Flatjes : Asos – €54,17//Horloge : River Island – £20
//Flatjes : Asos – €38,89//Armband : River Island – £8//Oorbellen ‘happy’ : Asos – €8,33//
Ring : Asos – €’41,67//Riem : Forever 21 – €6,90//
Zo , dit waren al mijn ‘want’ items voor de komende lente ! Zoals je ziet , veel pastelkleurtjes , bloemenprintjes , andere printjes , en vooral , allemaal dingen met een lieve uitstraling🙂
Die riem van forever 21 wil ik echt héél erg graag , want hij doet me een beetje denken aan die riemen van Moschino !🙂 ik denk dat ik toch nog maar eens een tripje naar Antwerpen (waar ze f21 hebben) ga plannen !
xoxo Axelle

16 gedachtes over “Spring wishlist !

Dankjewel voor je reactie! ♥

