XL bag special !

Handtassen ! Ze zijn er in alle maten en kleuren. Of je nu van pastel , nude of felgekleurd houdt , je zal altijd iets vinden ! Ik heb 5 collages gemaakt met tassen-inspiratie , gerangschikt volgens ‘categorie’.
Let’s start !🙂
The black bag :
black bags !

Michael Kors leather satchel handbag / Warehouse shopper handbag, $60 / ASOS bowler handbag / Black studded handbag / River Island black leather handbag / Accessorize hard case clutch / Shoulder bag / H&M genuine leather handbag, $48 / Pieces clutch, $35 / Forever 21
A black bag , always good to go. Iedereen heeft er wel eentje denk ik. Het is gemakkelijk , past overal bij , dusja🙂
A pop of color : 
neon bags !
Fiorelli pink satchel, $94 / Apt. 9 kiss lock wallet / BCBG Max Azria leather clutch / The Cambridge Satchel Company neon handbag / BCBG Max Azria leather envelope clutch / Cole Haan hobo shoulder bag / Forever 21 patent handbag / Cole Haan cross body shoulder bag / Forever 21 cross body shoulder bag
Neon ! Absolutely love it !🙂 Een zo’n statement tas kan meteen je hele outfit opleuken , I say yes🙂
Pretty pastels : 
pastel bags
Pieces leather bag, $52 / ASOS / Accessorize zippered tote / Brahmin cross body handbag / Warehouse satchel handbag, $51 / ASOS satchel handbag / Colorblock handbag, $34 / Shoulder bag / ASOS body bag
Pastel doet het altijd goed , vooral in het voorjaar. Het staat heel lief en leuk , en is goed te combineren🙂
Beautiful backpacks : 
backpacks !
Striped backpack / ASOS buckle backpack / Victoria’s Secret backpack bag / Accessorize embroidered bag / Rucksack backpack / Victoria’s Secret backpack bag / Rucksack bag / Accessorize backpack bag / Victoria’s Secret backpack bag / Knapsack bag, $32 / Quiksilver cotton bag / Roxy bag / Rucksack bag
Ik vind deze rugzakken echt heel erg leuk ! Het geeft meteen een heel leuke uitstraling aan je look🙂  ik ben van plan er ook eentje aan te schaffen , maar weet nog niet welke. Als jullie een voorkeur hebben , let me know bij de comments please !🙂
Mixed : 
bags
Summer handbag / Michael Kors handbag / ASOS color block bag / Vintage clutch / Zara leather bag / Juicy Couture tote / Betsey Johnson satchel handbag / Accessorize embroidered handbag / Leather shoulder bag / Satchel bag,
Hier waren nog een paar tassen die ik niet weg kon laten haha🙂 ik vind vooral de mint green fringe tas erg leuk , en de aztec clutch , wauw !🙂

Als je op de foto’s klikt kom je op de Polyvore site , langs waar je naar de tassen kan gaan🙂 of je kan ook altijd op de links onder de foto klikken  ( maar ze staan niet in volgorde🙂 )

Welke tassen vinden jullie mooi ? See ya guys soon ,

xoxo Axelle

17 gedachtes over “XL bag special !

  1. De blacks en de backpacks zijn echt mijn favorieten! Ik heb zelf ook een hele leuke bruine backpack, maar ik gebruik hem bijna nooit omdat hij niet zo groot is en ik het niet veilig genoeg vind als ik ga winkelen. X

Dankjewel voor je reactie! ♥

