Gala !

Gisterenavond hadden wij galabal van onze school ! Het was heel erg leuk en gezellig , en wij willen jullie graag onze looks tonen !🙂 Tevens is dit ook onze 50ste post , congratulations to us !🙂

Tumblr_m27zoanij81qgx0tao1_500_large

Helaas was het geen gemaskerd bal , maar daarom niet minder leuk !🙂

Axelle:

SAM_6456

Te beginnen met mijn nagels haha🙂 gewoon een heel simpele grijze ombre (in het echt loopt het wat mooier over in elkaar ! )

SAM_6417

Voor mijn ogen gebruikte ik het NYC paletje in 817 – South Street Seaport

mesh mini dress

Dit was mijn kleedje , een heel simpel zwart , met vanboven sheer !

Mijn schoenen haalde ik (in de solden !) bij Ken shoes🙂

SAM_6461

& dan nu de final look !🙂

IMG_2254

Mijn haar had ik opgestoken , het was echt heel simpel , het duurde ook maar enkele minuten ofzo ,  maar iedereen vond het er heel ingewikkeld uitzien haha🙂 ( hier is de link naar het filmpje , klik ! dit meisje legt het echt heel simpel uit , en het resultaat is heel gaaf ! )

Ook droeg ik een spiked haarbandje (van de six) , en die spikes komen ook terug in de ketting (thanks to Jill , voor het lenen🙂 ! )

Jill:

kleedje

ik droegeen soort van strapless cocktaildress (: (sorry voor de slechte foto :p )

DSC05309

ik droeg ook de ketting die ik met nieuwjaar aanhad (:

DSC05320

gewone zwarte pumps

DSC05318

en mijn nagels gaf ik een lichtroze kleurtje en ik gebruikte een steentje om mijn ringvinger.

voor mijn make-up deed ik een soort van smokey eye, hoewel hij niet zo goed gelukt was, en niet zo donker was :p in het vervolg, gebruik ik goede oogschaduw, want deze was niet zo geweldig met als gevolg dat hij een beetje uitliep s:

ik wou mijn haar omhoog doen, maar omdat een opsteekkapsel wat ingewikkeld leek ging ik op zoek op youtube. Daar vond ik dit filmpje en het kapsel dat ik gekozen heb was het eerste, het leek me makkelijk maar het is me niet gelukt om het slechts met enkele schuifspeldjes vast te maken. Er kwam dus ook een elastiek bij te pas :p .

Geen idee hoe het komt , maar we krijgen de foto er niet in hoge resolutie op. Sorry !
Geen idee hoe het komt , maar we krijgen de foto er niet in hoge resolutie op. Sorry !

xoxo

Jill&Axelle

10 gedachtes over “Gala !

Dankjewel voor je reactie! ♥

