Hairspecial: braids!

Deze hairspecial zal gaan over alles wat met vlechten te maken heeft.(:

Hopelijk vinden jullie het leuk!

  1.  de vissengraatvlecht

dianna-agron-fish-tailimages

Ik wou altijd weten hoe je nu een fishtailbraid maakt dus zocht ik het op op youtube. Je vind zo veel tutorials waarin het goed uitgelegd wordt. in het begin is het een beetje tricky, maar eens je bezig bent is het heel eenvoudig!

2.   invlechten

je hoeft niet per se van boven naar onder te werken, invlechten kan immers ook schuin of op welke manier je ook maar wil (:

braid-bun  parted-french-braids-hair-down--large-msg-13056771753bun16upside_down_french_braid-927

Deze vind ik echt moeilijk, ik heb er ook nooit iets van begrepen. :p Ik vond dit filmpje en hopelijk gaat het me nu wel lukken (: 

3.   gewone vlecht

Je hebt natuurlijk ook nog een gewone vlecht en alle varianten hierop.

zoals de 4-strand braid:

en zelfs de 5-strand braid:

de vlecht met 4 delen lukt nog net, de andere heb ik zelf nog niet geprobeerd, en het ziet er een beetje ingewikkeld uit, maar het is de moeite waard (:

4.   rope braid

image0013427246741565obnwk Rope-Braided-Ponytail

Deze vlecht lijkt op een touw, en het ziet er heel gemakkelijk uit!

5.  waterval vlecht

De waterval vlecht vind ik echt leuk, zéker in de zomer!(:

Nu oefenen maar!(:

xoxo

Jill

11 gedachtes over “Hairspecial: braids!

Dankjewel voor je reactie! ♥

