Current loves !

Current loves , jullie kennen deze categorie waarschijnlijk wel van op andere blogs , maar dus nu ook op JustJaxelle ! Ik vond het erg leuk , en heb dus besloten om deze (1 keer in de maand ?) ook te doen !

Tumblr_mgw4tcblgl1rnahyto1_500_large

 

Céline shirt !

Tumblr_m8eqbeqkxb1qbwiabo1_500_large

Ik kende het al langer , maar de laatste tijd zag ik het steeds vaker voorbijkomen , en ik begon het steeds leuker en leuker te vinden ! Deze is van Romwe , maar ik kan hem nergens meer terugvinden ? Dat vraagt om een DIY ! (:

Round sunnies !

Tumblr_mbxharnuqf1rfoq94o1_500_large

Jullie zagen het ook al in mijn spring wishlist , de ronde zonnebril ! Ik vind het echt heel erg gaaf staan , het geeft meteen een hipster/vintage feeling , I like !

Kokosolie haarmasker !

SAM_6402

Ik heb er al een blogpost over geschreven , maar ik ben echt heelheelheel erg enthousiast over dit haha !🙂

Foundation !

SAM_6066

Max Factor Face finity all day flawless foundation ! Wauw , dat is een hele mond vol haha (: ik vind hem echt supergoed , zijn geld helemaal waard !

Thee !

SAM_6481

Okee het is misschien niet écht thee , maar wel erg lekker ! Arizona blueberry white tea , mmmm ! Mijn papa brengt het uit Duitsland mee , geen idee of je het in België/Nederland kan kopen.

SAM_6489

Ook chai thee vind ik erg lekker ! Ik dronk het voor het eerst bij Starbucks , chai tea latte , maar ik heb nu gewoon een doosje met 20 zakjes vanilla chai gekocht ! (: helemaal biologisch & fairtrade ! Ik drink thee trouwens altijd uit mijn geliefde Blond Amsterdam mok ! Het is eigenlijk een coffee-to-go tas , maar hij is lekker groot , dus dat is gewoon handig voor thuis !🙂

Tender rolls !

SAM_6471

Deze heb ik voor het eerst gegeten bij onze gastfamilie in Londen , maar bij thuiskomst bleek dat (voor zover ik weet) deze niet in België te krijgen zijn ! Tot ik ze vorige week in reclame bij het Kruidvat spotte , ik ben dus meteen een pakje gaan halen ! Er zijn 3 soorten , maar in het Kruidvat waar is was hadden ze alleen deze haha🙂

Leopard print !

SAM_6484

Mijn nieuwe favoriete blouse ! (die jullie ook al in de kokosolie post zagen🙂 ) Ik wou al een tijdje graag iets met luipaardprint , en bij H&M spotte ik deze ! Ik vind hem echt superleuk !

Shoes !

SAM_6476

Mijn nieuwe schoenen ! Ik ben er echt helemaal verliefd op haha ! Wel nog iets te vroeg om nu al te dragen , dus ik kan niet wachten tot het lente wordt ! Wat vinden jullie ervan ?

Song !

Als laatste een liedje ! (: een vriendin van me liet het me horen , en sindsdien luister ik er continu naar !

xoxo Axelle

Bloglovin !

18 gedachtes over “Current loves !

  1. Leuke post !!
    En volgens mij kan je die Arizona thee kopen bij de Albert Heijn !!
    Ik heb er toen ook eentje van gehad, maar die had ik alleen om de mooie fles gekocht🙂 haha !!
    En die blouse van de H&M is zeker mooi !! eens even kijken of ze die nog hebben.

    Liefs Maaike xxx

    1. haha ik had het eerst ook alleen om de fles gekocht (de originele versie) , maar die vond ik toch niet zo lekker !🙂 & die blouse is van de nieuwe collectie , dus die hebben ze geloof ik nog wel🙂 xoxo A.

Dankjewel voor je reactie! ♥

