Trend alert : Black & White !

Nieuw seizoen , nieuwe trends ! Jill gaf jullie al een preview in haar SS13 artikel , en vandaag is de black & white trend aan de beurt ! (:

moschino
Moschino SS13

Ook bij andere designers werd de zwartwit trend gespot !

Marc Jacobs
Marc Jacobs
BCBG
BCBG
Diane Von Furstenberg
Diane Von Furstenberg
Lacoste
Lacoste
Michael Kors
Michael Kors
Oscar de la Renta
Oscar de la Renta

Ook in het straatbeeld komt’ie veel terug !

2552996_lookbook_(3)

Natuurlijk heb ik ook wat items voor jullie uitgezocht !

black & white

//h&m – €19,95//quizclothing – £9,99//h&m – €19,95//chicnova – $93,60//motelrocks – £28//topshop – €39//

black & white

//Vero moda – £19//Tally Weijl – €39,95//Fashionunion – £15//H&M – €9,95//

//Sheinside – €21,45//H&M – €12,95//H&M – €19,95//H&M – €14,95//

black & white acessories

//Debenhams – £30//necklace – $15//Pull&Bear loafers – €39,99//River Island scarf – £15//                           //A.J. Morgan glasses – €19,06//River Island – €47//

Zelf vind ik de trend heel leuk ! Het is vooral een trend waarmee je gemakkelijk veel kan combineren , denk aan neon of andere kleuren ,  ik ben fan ! Wat vinden jullie ervan ?

xoxo Axelle

Bloglovin !

Als je op de lookbook foto’s klikt kom je op hun pagina uit🙂                                                                 bron beeld : beautifullyfierce + realbeauty

25 gedachtes over “Trend alert : Black & White !

  1. Oh dat is hip ?? Dan ben ik vandaag ook hip hihi !! Ik heb vandaag ook zwart en wit aan🙂 ze hebben ook hele leuke blouses met zwart witte strepen bij de primark !! En volgens mij ook broeken, maar dat weet ik niet meer zeker.
    Leuk artikel !!

    Liefs Maaike xxx

  2. Deze trend vind ik zooo leuk! Ik droeg zelf al veel zwart & wit, maar die broeken vind ik zo awesome! En ook die ‘chanel’ trui is gaaf! Ook heb ik zelf een witte blouse met zwarte ankertjes gespot!😀

  3. Super dat zwart met wit!!! Echt top collectie!!! Ik heb ook een voorkeur voor de strepen😉
    By the way, ik heb net een outfit post gepost op mn blog met wit zwarte strepen😉 Ga eens kijken en laat me weten wat je ervan denkt?? Dikke kus, LIMA

Dankjewel voor je reactie! ♥

