Trend alert: maxi skirts!

de dingen die écht opvallen in de kledingrekken zijn de maxi skirts, rokken die tot bijna op de grond komen!

Handig om je langer te doen lijken!(;

Je vindt ze met allerlei prints, alles is goed zolang ze maar maxi en extra lang zijn!

long skirts

//River island– £22// New Look-£16.99// H&M-€29,95// River Island- £38//

// PullandBear– £29.99 //PullandBear- £19.99// River Island-£22//New look-£16.99//

je komt rokken met een doorzichtig stuk aan de onderkant tegen én je ziet asymmetrische exemplaren (:

skirts

//River Island-£25 //River Island-£25 // New look– £29.99 //

//River Island-£22 // New Look-£19.99 //River Island-£30//

Een lange rok vind ik wel mooi in de zomer, maar ik zou het zelf nooit dragen. Het is niet echt mijn stijl. (: Een asymmetrische rok kan wel mooi zijn, maar ik heb mijn twijfels. Ik vind het vooral heel speciaal maar soms is het een beetje een raar zicht :p

Celebrities-Maxi-Skirt

celebs tonen hoe het moet!

picture-44

een split kan ook erg flatterend zijn. Ik vind dat het altijd een leuk effect geeft (:

maar natuurlijk worden de kortere rokken niet verbannen (:

xoxo 

Jill

11 gedachtes over “Trend alert: maxi skirts!

  1. Ik hou het toch bij de rokken die net over de knie komen. Dit is niet voor mij weggelegd denk ik, maar wie weet kom ik daar in de zomer volledig op terug. X

  2. Die met de zijsplit van River Island is zeker aan te raden! Ik heb ´m in ´t olijfgroen, heel gaaf met een paar leren lieslaarzen eronder😉

    Love,

    Rowan

    Ps: Samen met mijn beste vriendin ben ik een renblog begonnen:chicksrunningonkicks

Dankjewel voor je reactie! ♥

