DIY : Infinity ring !

Infinity ringen , jullie kennen ze vast allemaal wel ! Ik had ze al heel vaak op weheartit en gewoon op internet zien voorbijkomen , maar nog nooit eentje in de (online)winkels gespot ! ‘Dan maak ik er zelf wel eentje’ dacht ik haha🙂Ribbet collage

Na wat filmpjes te hebben bekeken op internet , kwam ik er achter dat dit eigenlijk supersimpel is , gelukkig!

Wat heb je nodig :

  • ronde tang
  • ijzerdraad
  • eventueel een lipstick , of iets wat rond is en ongeveer zo groot als je vinger (:

& dan kunnen we beginnen !

Ik vond eventjes geen ijzerdraad , dus ik heb ijzeren staafjes gebruikt (:

SAM_6493 SAM_6494

Stap 1 : Het is de bedoeling dat je dus een infinty teken gaat krijgen , dus je moet met de tang de draad , of de staafjes buigen , zodat het op een omgekeerde acht lijkt🙂

Stap 2 : Als je tevreden bent met je figuurtje , dan draai je de draad rond je ‘ronde voorwerp’  en knip je het af. Als je het er dan vanaf haalt krijg je zoiets als op de foto (:

Stap 3 : Nu steek je het draadje door 1 kant van je figuurtje , en buig je de draad naar buiten, zodat het figuurtje er niet meer uit kan.

Stap 4 : Aan de andere kant doe je hetzelfde !

Ribbet collagexx

inf ring

Voila , nu is je ring klaar !

Hier is ook nog even een filmpje (:

Zoals je ziet op de foto sluit die van mij niet heel mooi op elkaar aan , maar in het echt zie je dat eigenlijk nauwelijks (: ! Gaan jullie hem ook maken ? Let me know !

xoxo Axelle

15 gedachtes over “DIY : Infinity ring !

Dankjewel voor je reactie! ♥

