NOTD : Black & White !

Zoals jullie waarschijnlijk al in deze post , en ook in het straatbeeld waarschijnlijk , black & white is hot ! Dat vroeg natuurlijk om een nailart🙂 Zelf hou ik ook erg van de aztec’tribal print , dus ik maakte een beetje een combinatie van de 2🙂

SAM_6765

Op mijn duim maakte ik gewoon horizontale streeptjes , erg simpel , maar ik vind het wel erg mooi !

SAM_6761

SAM_6774

Mijn pink vind ik zelf best mislukt , ik was begonnen en heb er toen allemaal lijntjes omheen gezet , met dit resultaat… next time better !

Als basis gebruikte ik de nagelversterker van Herome , en de witte kleur is de  Hard as nails van Sally Hansen🙂 voor de zwarte lijntjes gebruikte ik mijn geliefde striper van Claire’s !

SAM_6782

Hopelijk vonden jullie het leuk !

xoxo Axelle

Btw ; ik ben er over aan het denken om wat Sharpies aan te schaffen , om nail arts te maken. Heeft iemand hier ervaring mee ? Zo ja , let me know !🙂

16 gedachtes over “NOTD : Black & White !

Dankjewel voor je reactie! ♥

