Denim File!

Een jeans is voor mij echt een basic, iets waar je altijd op terug kan vallen. Maar met jeans experimenteren is natuurlijk heel leuk en vooral in de lente/zomer. Jasjes, shorts noem maar op!

Ook dit jaar zit je met jeans goed, en om het niet beu te worden zijn er veel varianten waarop je Denim kunt dragen!

jeans-just-girly-things-Favim.com-536806_large

Jeanskleedjes, je ziet ze niet veel maar ik vind ze eigenlijk best wel leuk, natuurlijk komt het er altijd op aan  hoe je ze combineert. Met kleurrijke accessoires kun je in de lente en de zomer niet missen!

Denim dresses

Salopetten vind ik helemaal geweldig! Ik wou er vorig jaar al één maar heb er toen geen gevonden. Fingers crossed dat het me dit jaar wel lukt!(:

denim dungarees

Jeanshemdjes zijn supertof, en dan vooral de bleke jeans vind ik mooi. Met figuurtjes, steentjes of gewoon heel simpel over een toffe top.Ze zijn vooral heel erg goed te combineren en je kunt er verschillende looks mee creëren, echt een topper!

Denim Shirts

Sleeveless vestjes maken je outfit altijd een stuk ruiger en kunnen een simpele outfit naar een nieuw niveau tillen, superhandig als je snel iets aan moet trekken en je er toch stylish wil bij lopen!

 

sleeveless denim jackets

Er zijn natuurlijk ook denim accessoires. van kraagjes tot tassen. Zorg wel dat het niet over-the-top wordt!

denim accessories

Nog enkele inspirerende foto’s! (:

tumblr_midb3ng4Eh1rixhc3o1_250

tumblr_midb3ng4Eh1rixhc3o6_250 tumblr_midb3ng4Eh1rixhc3o8_250 tumblr_midb3ng4Eh1rixhc3o9_250tumblr_mj7nueUE8c1rb8enko1_500

tumblr_mjb1c28H311ra9n9fo1_500

tumblr_mimzivD5Hu1r5wynfo1_500

SONY DSCtumblr_mjc3nshezb1s7fr3uo1_500tumblr_mjbhlxJIsB1r9cajfo1_500

xoxo

Jill

24 gedachtes over “Denim File!

  1. Gaaf! Ik wil nog een spijkerjack en een korte tuinbroek. Heel mooi!

    Love,

    Rowan

    Ps: Samen met mijn beste vriendin ben ik een renblog begonnenhref : chicksrunningonkicks

  2. I just love the combination of denim and studs🙂
    You have a lovely blog, I have a blog too! If you want to have a look at it, it would be really great!🙂
    mystylerecipe.com
    Have a nice day!
    X🙂

  3. ik ben gek op jeans !
    een salopette wil ik ook graag scoren deze zomer,een van mijn beste vriendinnen heeft er wel eentje en die leen ik vaak maar een eigen is toch leuker (:
    erg leuke inspiratie !
    oh en jeans jumpsuits zijn ook héél leuk😀
    xoxo

Dankjewel voor je reactie! ♥

