Review : Essence stay matt + stay with me lipproducten !

Vandaag nog eens een review voor jullie , ik heb namelijk 2 lipproducten getest. De stay with me longlasting lipgloss, en de stay matt lipcream, beiden van Essence !

SAM_6737

Swatches :

IMG_2579
links ; lipgloss
rechts ; lipcream

IMG_2586

Laten we beginnen met het product waar ik het meest enthousiast over ben , de stay matt lipcream! Wat Essence zegt over het product : intense kleuren, long-lasting en nu in de laatste trend voor je lippen – mat! de soepele, zachte formule geeft je lippen een trendy, langhoudend mat effect. met een prettige zachte geur van vanille-mousse. 

De lipcream is verkrijgbaar in 4 kleuren, zelf heb ik de kleur 04 Silky red.

SAM_6742

SAM_7068
met flits
SAM_7070
zonder flits
SAM_7035
full face

Ik ben erg te spreken over deze lipcream! Hoewel hij op de foto’s misschien oranje lijkt, is hij in het echt toch wel mooi felrood! Ook houdt hij erg lang, en heeft hij een lekkere geur!

prijs : €1,99

Stay with me longlasting lipgloss

Wat Essence zegt : nu nog intenser van kleur en ultiem langhoudend! de lipgloss blijft precies waar ‘ie zou moeten zitten – op je lippen. en de geweldige kleuren springen eruit. 

Verkrijgbaar in 6 kleuren, ik heb de kleur 03 Candy bar. Het is een soort koraal-roze kleur, afhankelijk van de lichtinval haha (:.

Wat me het eerst opviel aan deze gloss was niet de geur (die overigens prima ruikt!) maar wel de applicator. Wat een aparte vorm🙂 maar er is heel fijn mee te werken.

SAM_7103

SAM_7097
met flits
SAM_6831
zonder flits
SAM_6902
full face

IMG_2639Ook deze lipgloss vind ik erg mooi, het is gewoon een subtiel kleurtje, prima voor overdag! Hij houdt langer dan de gemiddelde lipgloss, maar na het eten van een maaltijd moet je hem toch wel eventjes bijwerken🙂

prijs : €1,99

Ik ben erg te spreken over beide deze producten ! Hebben jullie er al mee kennis gemaakt ?

xoxo Axelle

16 gedachtes over “Review : Essence stay matt + stay with me lipproducten !

  1. Wauw, wat een mooie kleuren allebei!! Ze staan je ook top! Ik heb zelf de gloss in ‘my favourite milkshake’. Die lipcreams wil ik ook zeker nog eens proberen!

Dankjewel voor je reactie! ♥

