Trend Alert: Ethnic print!

Jeans, studs, pastel, peplum,… het komt allemaal terug deze lente/zomer. Maar ook de Etnische print valt niet te vergeten, en maar goed ook!(:

tumblr_m7zcqsSxbP1rp4ydto1_500 (1)

Aztec print tops

Een top met een etnische print vind ik altijd wel leuk. Een simpele effen legging, trouser of pantalon eronder en het is al meteen een hele mooie outfit. Simpel en efficiënt dus.(: Een crop top met een highwaisted broek of short geeft je meteen een zomerse speelse look.

Aztec print skirts

De rokjes vind ik  ook heel tof, een simpel topje, leuke accessoires and you’re good to go!(:

Aztec print leggings

Broeken zijn al meteen iets gewaagder maar ik vind ze nog steeds heel erg leuk, ik schreef er al eens over in een artikel. Zomers, funky en vooral opvallend. Je outfit heeft dan ook niet veel extraatjes meer nodig (:

Aztec print shoes

Een outfit is natuurlijk niets zonder leuke schoenen! Een print geeft dan ook meteen een leuk effect, hoewel ik het niet zou aanraden om zulke schoenen onder een knallende broek aan te doen.:p

Aztec print accessories

En natuurlijk accessoires! Ringen, oorbellen maar ook tassen en sjaals vind je met een etnische print. En in plaats van een ‘saaie’ one-colour bikini kun je misschien eens gaan voor een gewaagdere versie met een extra zomerse toets! (:

Om af te sluiten nog enkele inspirerende foto’s die je misschien op een leuk idee helpen!(:

tumblr_lvcdkhr6W91r7pmwdo1_500 tumblr_m2cagfQCU21rtdw20o1_500

Zoals je ziet kan je ook tribal, aztec nailart doen. Axelle deed nog niet zo lang geleden een leuke NOTD met Tribal/Aztec print!(:

tumblr_m7udv3vat01rumaglo1_500 tumblr_m8nq8cuuzD1r8pjnro1_500tumblr_mbfwq0hB5d1rqbqueo1_500 tumblr_m851efVDh61r1xhiio1_500tumblr_mcuprctxck1qh6f54o1_500 tumblr_md6in3yAag1r7u6oko1_500 tumblr_mj5r0vT9KD1r9zoyxo1_500

xoxo

Jill

17 gedachtes over “Trend Alert: Ethnic print!

  1. Ik vind deze trend echt heel cool! Ik heb zelf een paar laarzen met etnische print en ben er super blij mee! Ik vind dit een van de leukere trends van het moment!

  2. Dit is echt helemaal mijn ding, vind dit echt zo tof voor de zomer. Beetje hippie achtig, don’t know vind het zo leuk haha!

    Als je het leuk vind, ik heb vandaag een link party op mijn blog, dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van de leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt inclusief een foto en een linkje naar jouw blog!! Als je het leuk vind om mee te doen zou ik dat leuk vinden!

    Liefs van Rosie

Dankjewel voor je reactie! ♥

