Current loves : maart !

Vorige maand werd voor de eerste keer een ‘nieuwe rubriek’ geïntroduceerd, en nu 1 maand later is het tijd voor alweer een tweede current loves !🙂

current loves xxx

Essence Circus Confetti !

SAM_7060

Niet zo’n heel duidelijke foto, maar ik denk dat iedereen dit lakje wel kent. Eindelijk heb ik het in mijn bezit, en ik vind het echt supermooi! Ik krijg er ook best veel complimentjes over als ik hem draag haha (:

Backpacks !

Jullie konden mijn liefde voor rugzakken al zien in de tassen special, maar vooral backpacks met aztec print vind ik helemaal geweldig!

Toen ik deze rugzak tegen kwam was ik dan ook helemaal verliefd, en momenteel komt hij mijn kant op🙂 ik ben erg benieuwd, en kan niet wachten tot’ie aankomt! wat vinden jullie ervan ?

:

Fringe bikini !

Misschien nog een beetje vroeg, maar voor de zomer wil ik zeker een fringe bikini hebben! Ik heb er al verschillende gespot, maar een witte of lavenderkleurige vind ik het mooiste denk ik🙂

Tumblr_mg0q7skepd1s1rwf4o1_400_large

Green smoothies !

Het ziet er misschien niet al te smakelijk uit, maar dat is het wel! Lekker, en nog eens gezond ook, zo heb ik het graag haha🙂

Favoriet? Spinazie-banaan! Mmmm…

foto (2)

Infinity ring

Deze konden jullie ook al zien in een diy (:

Ik vind dit echt een superleuke ring, en draag hem dan ook best vaak !

inf ring

Budget toppers !

Net zoals het lakje hierboven, vind ik de stay matt lipcream heel erg fijn!

Ook heb ik een nieuwe mascara en eyeliner, en dezen vind ik absoluut geweldig! Heel fijne producten, voor heel fijne prijsjes! Mochten jullie hier nog een review van willen zien, laat dan maar iets weten bij de comments🙂

SAM_7130

Salades !

Ook al is het er nog niet echt het weer voor ( ik hou het meest van salades in de zomer), toch vind ik het erg lekker! Meestal maak ik er eentje als ik op woensdagmiddag uit school kom🙂

foto

Deze maak ik heel vaak : rucola, appel, kaas in stukjes, rozijnen, nootjes, druiven, noem maar op! echt heerlijk🙂 én gezond !

Céline Paris & Round sunglasses !

Ook hiervoor heb ik nogsteeds een beetje een obsessie haha (:

Zoals ik vorige keer al zei ging ik een céline shirt maken, maar dat is een beetje mislukt haha, zie hier het resultaat

célineparis

Mooie brandvlek door het strijkijzer, wordt vervolgd !

Wat betreft de zonnebril ; ik heb verschillende shoppingtripjes gepland, dus dat komt in orde !🙂

Conditioner !

SAM_7129

Triple moisture daily deep conditioner van Neutrogena

Deze heb ik laten meebrengen uit Amerika, en ik vind hem absoluut geweldig!

Lipcream !

Essence doet het goed deze maand, ik ontdek allemaal fijne producten van hen! Zoals je hier al kon lezen, ben ik erg te spreken over de stay matt lipcream🙂

SAM_7035

Spring fashion !

Ik vind alles absoluut geweldig🙂 Vooral de nieuwe collectie van primark, aztec all the way ! Binnenkort gaan Jill & ik er naartoe, ben erg benieuwd of ik leuke dingen kan vinden!

Primark Summer 2013 Primark Summer 2013 Primark Summer 2013 Primark Summer 2013

 

Zo , dit was het weer voor deze maand!

See you guys soon,

xoxo Axelle

7 gedachtes over “Current loves : maart !

Dankjewel voor je reactie! ♥

