Inspirational: Spring outfits!

Een nieuw seizoen, en dus tijd om nieuwe inspiratie op te doen!

wij zochten enkele leuke inspirational outfits voor jullie!(:

Jill : 

1

Dit vind ik echt een hele leuke outfit! Het is niet mijn stijl maar ik vond hem zo leuk dat hij er absoluut tussen moest.(: Er valt zoveel te zien een leuk jasje, accessoires zoals het hoedje en de armbanden. Heel erg lente-achtig!(:

2

Zwart en studs, lekker ruig, maar toch een tikkeltje girly in combinatie met het rokje. Van deze outfit ben ik helemaal weg. En dit meisje heeft ook leuke outfits die wat fleuriger zijn, zoals deze:

3

Het rokje vind ik écht super, ik zou het zelf nooit dragen maar love,love,love it!

4

Een soort van etnische print met een heel simpel bloesje, geslaagde look.(: de ketting met het kruis en het kleine tasje samen met de ronde zonnebril zijn een heel leuk effect!(: best wel simpel maar daarom niet minder mooi.(:

Axelle :

Dit vind ik echt een superleuke outfit! Echt alles vind ik echt heel leuk, de schoenen met print, een mooie broek, leuke top , mooie neutrale kleuren die goed bij elkaar passen,  echt heel leuk !🙂

Iets heel anders dan de vorige outfit , NEON ! Love it love it love it! Zeker het combineren van kleuren vind ik top! Iets minder aan de outfit vind ik de schoenen…

‘Wauw’ was het eerste wat ik dacht toen ik deze outfit zag. Het is echt helemaal mijn stijl🙂 Broek met print , jasje in army style , mooie statement necklace, grote zonnebril en simpel shirt. Dit is echt iets wat ik meteen zou aandoen🙂 & ik vind haar haar ook prachtig trouwens !

Deze outfit is misschien al iets zomerser, maar met dat blazertje is hij wel erg geschikt voor zonnige (én warme🙂 ) lentedagen! Ik hou van de combinatie nude en kleuren🙂

Zo, dit waren onze outfits voor de lente :) hoewel het hier sneeuwt hebben we er helemaal zin in !

xoxo Axelle & Jill

11 gedachtes over “Inspirational: Spring outfits!

Dankjewel voor je reactie! ♥

