Shoplog ! #Antwerpen

Ondertussen is de vakantie al van start gegaan, maar ook vorige week had ik het geluk 2 daagjes vrij te hebben! Dit vroeg natuurlijk om een shoppingtripje naar Antwerpen! Benieuwd wat ik gekocht heb ?🙂

‘I like my money right where I can see it, hanging in my closet’ – Carrie Bradshaw

Chillings @ Forever 21🙂

Zo, laten we maar meteen beginnen! Als eerste gingen we naar de Forever 21, waar ik zo’n 24 kledingstukken gepast heb, maar uiteindelijk maar 3 dingen heb gekocht🙂 (het derde ‘ding’ volgt later in deze post🙂 )

IMG_2705

Maxi , love it! Wou al heel lang iets maxi hebben (hoewel deze eerder high-low is) , en nu heb ik eindelijk een kleed in mijn bezit! :) Het enige verschil met het kleed van de eerste foto is dat er bij die van mij geen riempje zit🙂

€23,75

IMG_2681

Ook kocht ik deze lichtblauwe studvormige ring🙂 een mooie mix tussen pastel en stoer!

€3,90

Verder kocht ik nog 2 broeken :

Deze is gewoon een simpele jeans van de Bershka ( loooove Bershka jeans!)

IMG_2688

€17,99

Ook bij de h&m kocht ik een broek, eentje van de conscious collectie met Vanessa Paradis!

hmprod (4)

€29,95

Ook was ik op zoek naar leuke bandeau tops of bralets, die laatste heb ik niet gevonden, maar ik heb wel 2 leuke bandeaus gekocht!

IMG_2698

De neonoranje komt van de New Yorker – €7,95

De mintgroene is van Forever 21 – €6

Ook heb ik een bezoekje gebracht aan Brandy & Melville! Ik had er al vaak dingen over gehoord, en ook de collectie in de online shop sprak me erg aan, dus ik was superbenieuwd hoe het in de winkel zou zijn! & ik kan jullie vertellen, het is echt heaven daar! Ik kocht er dit aztec print crop top🙂

IMG_2706

Even ter zijde, alles daar is one size fits all🙂 – €21

En om mee af te sluiten, een van mijn obsessies die jullie al hier&hier konden zien, een ronde zonnebril !

IMG_2758antwerpen !xoxooxo

Veritas – €9,95

Zo , dit was het weer! Wat vinden jullie van mijn spulletjes, en hebben jullie nog geshopt de laatste tijd?

xoxo Axelle

Btw, stay stuned voor nog meer shoplogs! Er komt er nog eentje aan van Jill, en nog een primark shoplog🙂

24 gedachtes over “Shoplog ! #Antwerpen

  1. Leuk, I love shoplogs!
    Vind je jurkje van Forever21 echt súper gaaf, ik ben ook nog opzoek naar zo;n mooie maxi dress voor de zomer🙂 En je zonnebril; super!

Dankjewel voor je reactie! ♥

