Shoplog Hasselt-Genk!

Het is eindelijk vakantie, het ideale moment om uit te slapen en leuke dingen te doen zoals SHOPPEN!

tumblr_lvpcxaq2zc1r7769mo1_500_thumb

Ik ben er al meteen in gevlogen en ik heb al een bezoekje gebracht in Hasselt én in Genk, en ik kwam niet met lege handen thuis!(:

DSC05459DSC05460

Mijn eerste aankoop was deze maxidress. Het is een strapless exemplaar met een aztec-achtige print. Ik kreeg er ook een riempje met studs bij. (: Ik vond hem bij New Look in Hasselt en ik was er meteen weg van, nu alleen nog combineerbare schoenen vinden. Tips? (New Look -€29,99)

DSC05465 DSC05467

Ik wou ook nog wat accessoires en ik koos voor deze simpele ring en oorbellen. Je kunt ze met veel dingen combineren dus dat is altijd wel handig. Beide €4,95 bij Six in Hasselt (:.

DSC05474

 Je hebt nooit te veel schoenen, en om eerlijk te zijn waren de mijne wel een beetje aan vervanging toe.:p Ik vond het accent met de studs wel mooi en sneakers zijn mijn favo’s dus ik ben er heel erg blij mee.(: Ze waren niet eens duur, slechts 35 euro in een winkeltje in Genk.(:

DSC05469

DSC05470

Ik schreef er al eens over, Printed trousers. Eerst durfde ik het niet, maar ik zag deze hangen bij Pimkie in Genk, en trok hem aan. Ik vond het eerst een vreemd zicht, maar het viel veel beter mee dan verwacht. Het ziet er leuk uit, en een pluspunt: het zit zó comfy! Ik vind de tekening heel mooi en hij is in het zwart-wit!(: (Pimkie- €25,99)

DSC05475DSC05476

Uit de DIVIDED-collectie bij H&M kocht ik tenslotte nog deze top met kruisjes-motief. Een simpele doorkijk top, een beetje street, maar ik vond hem wel leuk.(: (H&M- €12,95)

xoxo

Jill

22 gedachtes over “Shoplog Hasselt-Genk!

Dankjewel voor je reactie! ♥

