Winactie !

Op 26 september 2012 zijn wij met JustJaxelle begonnen, dat betekent dat wij nu alweer meer dan 6 maanden bezig zijn, woehoe!🙂 Daarom hebben wij vandaag een winactie voor jullie !

SAM_7258xx

Wat kunnen jullie precies winnen?

Zoals we hier al zeiden zijn we woensdag naar de Primark geweest! (shoplog volgt ! :)) en hebben we iets voor een van jullie meegebracht.

Caviar nails setje :

SAM_7241

Een leuk setje met een roze lakje(hier lijkt’ie best rood) , een trechtertje, en schattige caviar bolletjes!

Een armbandje :

SAM_7244x

Hier waren we allebei meteen verliefd op! Een heel schattig bedelarmbandje met een strikje, theekopje, en nog wat andere pareltjes🙂

Een lipgloss :

SAM_7247

Als laatste een mooie roze lipgloss met glittertjes erin! (deze is van de h&m trouwens, niet van de primark)

Dit leuke setje kan een van jullie winnen!

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Volg ons op bloglovin en like dit artikel
  • Laat hieronder een comment achter waarin jij ons vertelt wat je het leukste vindt aan de lente !

Zo, dat was het! Simpel toch ? Vergeet niet een geldig emailadres achter te laten, zodat we je kunnen contacteren.

Meedoen kan tot vrijdag 19 april, 00:00 uur! Er wordt dan 1 comment uitgekozen via random.org , en deze persoon wordt gecontacteerd🙂

Veel succes iedereen!

xoxo Axelle en Jill

*toegangelijk voor iedereen uit België en Nederland

33 gedachtes over “Winactie !

  1. Leuk dat jullie al zo lang bloggen🙂 Ik ben jullie gaan volgen en heb het artikel geliked, ik wilde jullie eigenlijk sowieso al gaan volgen, maar toch haha. Ik vind het leukste aan de lente dat ik weer met mijn vriend kan gaan picknicken, dat is echt onze favoriete date :)! Mijn e-mail adres is: refinedsense@outlook.com

  2. Wauw, superleuk! Ik kwam toevallig op jullie blog erecht en hij is echt leuk!
    Ik volg jullie nu en doe mee met de winactie (heb het artikel geliked).

    Wat ik het leukste vind aan de lente? Dat iedereen weer vrolijk wordt, dat er weer veel vogeltjes zijn en dat de leuke zomerkleding weer (zonder vest) aankan!🙂

    Mijn e-mail adres: ilumuoti@gmail.com

    Xx Alex

  3. Gefeliciteerd! Het leukste aan de lente vind ik alle lieve kleine baby-diertjes die je ziet, lammetjes die door de wei heen rennen en springen, de veulentjes die geboren worden en gek doen met elkaar❤

  4. Wat leuk, ik doe mee! (:
    Het allerleukste aan lente zijn de kleuren die buiten weer verschijnen. Alles is nu zo kaal, bruin en grijsig! Ik kan niet wachten tot alle bomen en planten weer mooi in bloei staan!
    xx

  5. Super leuk en gefeliciteerd! Gezellig om jullie te gaan volgen en heb het meteen eventjes geliked!
    Ik vind het heel erg lastig om één ding te benoemen wat ik het leukste vind aan de lente dus ik moest er even over na denken. Maar ik kies voor het lekkere weer want (ja ja ik heb er over na gedacht!) dat zet alle andere mooie dingen ook in gang. Zoals de lammetjes, hert humeur van iedereen, bloemen en de blaadjes aan de bomen. ♥

    Oh en een tipje! Kijk morgen even op mijn blog want ik ga met een hele leuke nieuwe rubriek beginnen waarin jullie misschien geïnteresseerd zijn😀

    Liefs,
    Roos

  6. Gefeliciteerd(:
    Leuke winactie, ik volg jullie op bloglovin en ik heb dit bericht geliked.
    Ik vind het leukste aan de lente dat het weer lekker weer wordt en de leuke vrolijke kleding!

  7. Ik volg jullie en heb het even geliked! Wat ik het leukste vind aan de zomer is de natuur die weer opbloeit en dat je weer lichtere kleren aan kan trekken🙂

  8. Hé wat een leuke winactie! Ik vind de kleur van de caviarballetjes echt heel zomers, leuk!
    Ik heb jullie bericht geliked en volg jullie al dames😉

    Het leukste aan de lente/zomer vind ik: dat je zónder jas naar buiten kunt! Heerlijk!🙂

  9. Leuke winactie! Ik dacht dat jullie al veel langer bestonden, hihi. Ik volg jullie op bloglovin en heb het bericht ook geliked.

    Het leukste aan de lente vind ik: het zien van de zonnestralen die door je gordijn komen piepen als je ’s morgens wakker wordt!

  10. Gefeliciteerd dat jullie blog al meer dan een half jaar bestaat !! Die van mij toevallig ook en ik heb nu ook een winactie😉
    Ik zou ook graag mee willen doen
    Wat ik zo leuk aan de lente vind is dat je ’s ochtends wakker word met vogelgefluit, dat het weer weer beter wordt, dat je weer luchtige kleding aan kan en dat die dikke truien weer naar zolder kunnen !!
    Succes met deze winactie !!
    Liefs xx

  11. Gefeliciteerd met jullie blogverjaardag! Wat gaaf dat jullie al zo lang bloggen ^^ het leukste aan de lente vind ik dat de deur weer open kan en het lekker fris wordt in huis!

  12. Hee,

    Gefeliciteerd!
    Ik kan me jullie start nog herinneren.
    Ik volg jullie via bloglovin + like : Niquelle
    Ik vind het leukste aan de lente, Het weer, bloeien, dieren, kleur en vrolijke mensen!
    Xxx Niquelle

  13. Leuk dat jullie op m’n blog zijn geweest en een comment hebben achtergelaten. Ik kende jullie nog niet, maar ben nu wel fan!

    Ik doe dan ook graag mee aan jullie winactie! (=

    Het allerleukste aan de lente is de zon die wat aan kracht begint te winnen en je al heerlijk kan opwarmen!

  14. Ik doe mee! Heel leuk setje! Wat ik het leukst vind aan de lente zijn vooral de jurkjes en de rokjes die eindelijk zonder thermolegging gedragen kan worden en gewoon met een dunne panty, haha. Ziet er ook leuker uit. Ik hoop dat ik win! liefs.

  15. Ik doe ook graag mee! Het leukste aan d lente vind ik tot nu toe mijn nieuwe bloembakken voor mijn balkonnetje. Nu kijken we eindelijk op mooie bloemen vanuit onze woonkamer. Dat geeft me echt een lente gevoel

  16. leuke winactie! ik doe mee! ik volg jullie nu via bloglovin! het leukste aan de lente vind ik toch wel de vrolijke kleurtjes die je uit de kast kan halen, en natuurlijk het feit dat het zonnetje schijnt, want daar gaat het natuurlijk allemaal om.

    liefs,
    dewi

  17. Tuurlijk doe ik mee! Wat vind ik het leukste aan de lente.. Als eerste ben ik jarig in de lente! Het mooie weer en de zon die na een hele tijd uitkomt.. Je kamer en kast een lenteschoonmaak geven en je zomerspullen weer in je kast leggen! Heerlijk gevoel geeft dat! Verder met je familie en vrienden op een terras zitten. Kletsen, wat eten en drinken! en zo kan ik nog een uur doorgaan hihi! xxxxx

Dankjewel voor je reactie! ♥

