Liebster award + Versatile award !

Jeej! we zijn weer genomineerd voor de Liebster award, 2 keer zelfs! maar ook de Versatile award mochten wij ontvangen🙂

liebster-award (1)

Liebster :

Deze nominaties hebben wij te danken aan Niquelle van fasbelife.blogspot.be , en aan Susan van http://truebeautyandmore.blogspot.nl/ , thanks girls!

Een tijdje geleden werden wij al eens genomineerd voor deze award en hebben we 11 feitjes over onszelf vertelt, 11 vragen beantwoord, zelf 11 vragen bedacht en 11 blogs genomineerd!(: dit kun je hier terugvinden!

Deze keer zullen we het enkel houden bij het beantwoorden van de 11 vragen (:

Jill :

1. Wat is het mooiste dat bloggen je/jullie gebracht heeft?
Dankzij het bloggen blijf je beter op de hoogte van alle trends die de ronde doen, je krijgt ook de kans om je mening over een bepaald onderwerp te uiten en het is natuurlijk ook fijn om te lezen dat jouw uitleg/artikel nuttig is voor andere mensen.(:
2. Hoe kom je op de naam van je blog?
We waren op zoek naar een goede naam voor onze blog, en waren een beetje met onze namen aan het spelen. We vonden Jaxelle wel leuk klinken maar vonden het een beetje te kort, na wat brainstormen kwamen we uiteindelijk uit op Justjaxelle en dat is het dus geworden.(:
3. Als je kon ruilen van blog zou je dat dan doen? Zo ja met wie?
Het leuke aan een blog hebben vind ik dat je er je eigen ding van kan maken, en het kan personaliseren. Justjaxelle is een mix van onze gedachtegangen en dat maakt het nou net zo uniek. ik denk niet dat ik zou willen ruilen met iemand anders.(:
4. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Er zijn zoveel dingen die ik leuk vind, zoals: shoppen, fuiven en dansen,…
5. Als je je eigen naam kon bedenken, hoe zou je dan heten?
Dit is een moeilijke vraag! Ik denk dat Jill eigenlijk wel bij mij past, ik zou me niet kunnen inbeelden een andere naam te hebben.:p
6. Beoefen je een sport?
Ik heb een paar maanden niet aan sport kunnen doen vanwege een operatie, maar ik ben lid bij een dansstudio en ga soms met mijn zus en mijn nicht joggen.(:
7. Wie is een groot voorbeeld voor jou/jullie?
Wij vinden Astrid Bryan heel leuk, en volgen haar show ‘Astrid in Wonderland’ elke week. Ze is gewoon super grappig en zeg nou zelf, wie wil het nu niet maken in LA?.(;
8. Nagellak of oogschaduw?
Ik gebruik beide zelden maar ik denk dat ik zou gaan voor nagellak.
9.Wat zijn jouw beste eigenschappen?
Ik bekijk altijd alles op een positieve manier, en ik denk (en hoop) dat ik goed advies kan geven.:p
10. Welke haar kleur zou je het liefste hebben?
Bruin! Ik heb al bruin haar maar zou het toch liever een beetje donkerder zien, in de zomer heeft het nogal de neiging om een beetje af te schieten.:p
11. Zou jij je blog opheffen voor een vriendin?
Ik zou onze blog niet opheffen voor een vriendin. Een blog is iets persoonlijks en een vriendin zou me ook niet vragen hem op te heffen.
Axelle :
1.Waarom ben je gaan bloggen?                                                                                                                         Ik volg al heel lang een heel aantal blogs, en dat leek me altijd zo gaaf om er zelf eentje te hebben! Toen Jill er dan met het idee af kwam er eentje te maken hebben we dat dan ook gedaan🙂
2.Wat/wie is je grootste inspiratiebron?  
Hmm, dat is een moeilijke! Ik haal heel veel inspiratie van andere blogs, lookbook, tijdschriften, of gewoon kledingwinkels!
3.Wat vind je het leukste aan bloggen ?                                                                                             Ik vind het sowieso leuk omdat je er een hele hoop creativiteit in kwijt kan, maar het leukste zijn toch de reacties die je op artikels krijgt. Het is erg fijn om te horen dat iemand je post leuk vond!
4. Waar schrijf je het liefst over?                                                                                                                  Ik schrijf graag over de laatste modetrends, of artikels met nailart, maar ook een random artikel er eens tussen vind ik erg leuk🙂
5. Waar lees je het liefst over?                                                                                                              Fashion! of diy’s🙂
6. Wat vind je het minst leuk om te lezen?                                                                                                 Ook weer een moeilijke! Dat hangt er een beetje vanaf…
7. Waar heb je een hekel aan?                                                                                                            Bussen die te laat komen, vlekken op kledingstukken in de winkel,…
8. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?                                                                                               Lezen, series kijken, bloggen, shoppen,…
9. Beoefen je sporten, zo ja, welke?                                                                                                     Een paar keer in de week ga ik naar de fitness, en 1x per week volg ik zumba/dance fitness, en ik ga ook soms joggen!
10. Ben je tevreden met jezelf?                                                                                                       Hmm ja best wel eigenlijk, het had veel erger kunnen zijn haha!
11. Wat zou je aan je zelf willen veranderen, als dat kon?                                                                 Ik zou graag wat groter willen zijn!
Versatile :
Door Myriam van http://jewelyz.wordpress.com/ werden wij genomineerd door de Versatile blogger award , thanks Myriam!Het is de bedoeling dat we 7 random facts over onzelf vertellen, maar dat hebben we hier al eens gedaan. Dus we gaan gewoon 15 andere blogs nomineren!
Yara                                                                                                                                                     Irene en Daphne                                                                                                                                Chantal                                                                                                                                  Marleen                                                                                                                                     Anouk                                                                                                                                            Britt                                                                                                                                             Joyce                                                                                                                                        Dascha                                                                                                                                          Suzanne                                                                                                                                   Maaike                                                                                                                                            Laura                                                                                                                                                 Maaike (een andere deze keer haha🙂 )                                                                                               Laura                                                                                                                                             Kimberly                                                                                                                                             Eline

Voila! Regels voor de versatile award : Vertel 7 random facts over jezelf, nomineer 15 blogs en laat ze weten dat ze genomineerd zijn🙂 & plaats een afbeelding van de award in een post🙂

xoxo Jill & Axelle

10 gedachtes over “Liebster award + Versatile award !

Dankjewel voor je reactie! ♥

