NOTD : Summer paradise!

Het mag dan nog maar pas lente zijn, maar ik kan al niet wachten tot de zomer! Met deze gedachte maakte ik de volgende nailart🙂

SAM_7368xxx

Let niet op het wondje bij mijn wijsvinger trouwens, geen idee hoe ik eraan kom! & het wil maar niet weggaan…

SAM_7363xoxoxo

Zelf vind ik de nailart erg leuk geworden! Alleen ga ik volgende keer eens een andere sponge techniek gebruiken, eens kijken wat voor effect dat gaat geven.

Moest je het niet doorhebben trouwens, die ‘zwarte dingen’ stellen palmbomen voor🙂

Gebruikte lakjes :

Donkerblauw : OPI – Dating a royal

Lichtblauw : Maybelline – 23 Gummy Bear (superoud lakje🙂 )

Oranje : Essence – 67 Just shout! ( essence multi dimension)

Peachy oranje : Barry M – Peach Melba

& als topcoat natuurlijk mijn o-zo-geliefde Seche Vite!🙂

xoxo

Axelle

Reminder : doen jullie al mee met de winactie?

16 gedachtes over “NOTD : Summer paradise!

  1. Heel erg leuke nailart!
    Voor mij nog iets te vroeg zomers, maar leuk dat jullie al ideetjes in het rond strooien (:

    Leuke blog hebben jullie! Fijn om nog vlaamse bloggers tegen te komen. Van waar zijn jullie ergens?
    x

    1. jaa zou wel kunnen, hoewel ik mijn handen (en nagelriemen) altijd goed insmeer voor het slapengaan! Heb lemony flutter nog nooit gebruikt, maar blijkbaar does it work like magic haha!🙂 xoxo

Dankjewel voor je reactie! ♥

