Shoplog : Primark !

Zoals we al een paar keer gezegd hadden, hebben we eindelijk het langverwachte tripje naar de Primark (in Luik) gemaakt! (er is er overigens maar 1 in België, maar binnenkort zou er eentje bijkomen in Heerlen). We waren van plan eens gek te doen en helemaal los te gaan, benieuwd of dat gelukt is?

Tumblr_l7ozg9jdtm1qavji1o1_500_large

Axelle : 

In Londen ben ik eind vorig jaar voor het eerst bij de Primark geweest, en dat was echt geweldig! Ik had nu ook al de persfoto’s op internet bekeken, en allemaal leuke dingen uitgezocht die ik hoopte tegen te komen. Bijna niets van wat ik op internet had gezien vond ik in de winkel! Dat was wel jammer, maar ik heb alsnog leuke dingen gekocht🙂

Laten we beginnen met de accessoires :

armbandjes

Deze armbandjes vond ik meteen geweldig toen ik ze zag! Het waren ook de laatste denk ik, want ik heb ze ergens random tussenuit gevist haha🙂 vooral de armband rechtsboven (met de skulls) vind ik erg leuk, deze ga ik sowieso veel dragen!

Ik bewaar ze trouwens in dit schattige theekopje (van de kringloopwinkel🙂 ) ! Lief toch ?

SAM_7298

Set van 8 armbandjes – €5

ketting!

Ook kettingen met spikes vind ik heel erg leuk! Maar overal zag je kettingen die iedereen al heeft, of die nét niet dat zijn wat je zoekt. Deze vind ik erg leuk omdat hij ook zwarte steentjes heeft, en ik denk niet dat iemand snel dezelfde zal hebben🙂 (althans niet op mijn school ofzo).

Ketting – €5

SAM_7287

Ook kocht ik een setje met 3 riempjes. Eentje met luipaardprint, een zwarte met studs en een wit met een slangachtige print.

Set van 3 – €3

SAM_7316

Sokken kan je nooit genoeg hebben! Een zeg nu zelf, neon sokken, dat is toch geweldig! Toen ik deze zag wist ik meteen dat ik een pakje ging meenemen haha🙂

5 paar sokken – €3,5

SAM_7321

Zoals jullie in mijn vorige shoplog al merkten ben ik een bandeau collectie aan het aanleggen haha🙂 ik had gehoopt met heel veel aztec bandeau’s en bralets buiten te komen, maar helaas! Deze is de enige die ik ben tegengekomen, (weer ergens random tussenuit gehaald🙂 )

Bandeau – €3

SAM_7315

Thee, love it! ’s Avonds drink ik vaak thee, maar het is toch wel erg vervelend als je telkens weer moet opstaan om je tas bij te vullen. Met deze is dat geen probleem, want hier gaat maar liefst 470 ml in!

Mok met print -€3

Zo, dit waren alle accessoires. Nu over naar het kleding gedeelte🙂

Ik kocht 2 leuke shortjes voor de zomer :

SAM_7300

Dit kaki exemplaar vond ik heel leuk! Het doet me een beetje aan de army trend denken, maar het heeft ook iets safari-achtigs met dat riempje haha🙂

Short – €11

SAM_7313

Iets helemaal anders dan de vorige short is deze! Een gekleurde jeansshort, met gerafelde details vanonder🙂

Short – €13

Verder kocht ik nog weer een maxi dress, met een high low effect🙂 (best lastig om te fotograferen)

SAM_7329

SAM_7330

SAM_7324

Maxi dress – €15

SAM_7309SAM_7312

Dit lichtblauwe bloesje vond ik meteen erg leuk door het motiefje!

Bloesje – €11

Verder hadden ze een hele hoop (mooie!) broeken, voor ieder wat wils. Skinny’s, jeggings, …

SAM_7332 SAM_7334

Ik besloot er maar eentje mee te nemen, deze high waisted jeans. Hij heeft een soort paars-blauw-grijsachtige kleur.

Jeans – €13

Als laatste kocht ik nog een setje van 2 pyjamashorts

SAM_7302 SAM_7304

Set van 2 – €5

Ook gingen we nog even naar de Claire’s, en daar kocht ik dit nagelwieltje. Alleen maar omdat er leuke studs inzitten eigenlijk🙂

SAM_7288 SAM_7289

Nagelwieltje – €3,95

Zo, dit was alles wat ik in de Primark (en de Claire’s) geshopt heb. Best veel eigenlijk he? Omdat ik de laatste tijd zoveel dingen gekocht heb (denk hier & hier) en nu weer, heb ik besloten eventjes op een no buy te gaan, tenzij ik echt iets nodig heb. Bijvoorbeeld als mijn mascara of foundation op is ofzo,.. Wish me luck!

Jill :

Ik had echt gehoopt mijn slag te kunnen slaan in de primark, maar helaas ging dat een beetje anders dan verwacht. Het was er natuurlijk een gekkenhuis overal lagen kleren. Ze waren ook niet een beetje gesorteerd per stijl dus ik vond het best wel lastig om dingen naar mijn smaak te vinden.

Het enige wat ik dus in de primark kon vinden, nog niet eens een kledingstuk, was deze zonnebril.

DSC05515 DSC05517

Ik haalde hem tussen een paar andere modelletjes uit omdat hij net dat tikkeltje anders was. Ik wist eigenlijk niet of ik met zo’n model stond, dus probeerde hem eens voor de fun. Het zag er heel leuk uit, en na het advies van iedereen die mee was besloot ik hem mee te nemen. Daarbij was hij spotgoedkoop! Alweer een modelletje bij in mijn collectie. Ach ja, variatie kan geen kwaad.(:

zonnebril-€1,50

Het was volgens sommigen (Axelle) niet genoeg om slechts 1 ding in de mediacité de kopen. Dus gingen zij en mijn zus fanatiek op zoek naar enkele kledingstukken om mij te laten passen in de H&M.

Ze kwamen af met iets wat ik normaal gezien nooit zou passen, en het zag er best wel leuk uit. Het werd dus deze top met bloemenprint én studs van de H&M conscious collectie, die ik overigens heel mooi vond met al dat kaki.

DSC05518 DSC05519

 Zoals ik dus al zei, is het een top met op elke schouder 3 grote studs. Het bloemenmotief zorgt voor de girly touch. Het is een sleeveless model wat het dan weer wat ruiger maakt en het is vanonder asymmetrisch, there’s a lot going on dus.:p

top- €9,95

DSC05523 DSC05527

Halleluja, mijn gebeden zijn al weer verhoord! Hier schreef ik al eens dat ik graag een salopette wou en eindelijk is hij er dan! Hij is van lichtblauwe jeans en heeft koperen knopen. Het shortje is redelijk kort maar dat is ideaal in de zomer.(: Deze kocht ik ook bij H&M.

salopette- €29,95

DSC05559

Zo, dit was het! Hebben jullie onlangs nog bij de Primark geshopt? (of ergens anders misschien) Let us know!🙂

xoxo Jill & Axelle

19 gedachtes over “Shoplog : Primark !

Dankjewel voor je reactie! ♥

