Tag : and that’s who I am !

Deze tag zie ik de laatste tijd overal voorbij komen op blogs, en ik vond hem heel erg leuk, dus heb ik besloten deze ook een keertje te doen!🙂

PicMonkey Collagex

PicMonkey Collage PicMonkey Collage;d PicMonkey Collageblaa

PicMonkey Collagexx

PicMonkey Collagelbnl PicMonkey Collagexxxx

PicMonkey Collagexoxo

o-matic

De foto’s spreken voor zich denk ik, ik denk niet dat hier nog extra uitleg nodig is.🙂 Hopelijk vonden jullie het leuk om te ‘lezen’! Als jullie hem leuk vinden en hem ook willen doen, let me know, ik ben erg benieuwd!

xoxo Axelle

Bron beeld : weheartit + tumblr

21 gedachtes over “Tag : and that’s who I am !

  1. And that’s who you are? Nee, nee, ik ben vrij zeker dat ik dit ben! Leuk om te lezen dat we zo ontzettend veel gemeen hebben. Tags zijn echt geweldig om te doen/lezen! Leuke gedaan.🙂

  2. Ik vind dit zo’n leuke tag :D! Ik denk dat ik m binnenkort ook ga doen, zo leuk! Ik heb veel overeenkomsten met jou🙂

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch? Ik zou het gezellig vinden als je mee komt ‘feesten’!

    Liefs van Rosie

Dankjewel voor je reactie! ♥

