Shop the look: Pretty Little Liars: Emily Fields

Na Hanna, Spencer en Aria is nu Emily aan de beurt!

Emily is mijn favoriete liar, ik vind dat ze een hele leuke stijl heeft! (Jill)

Gepinde afbeelding

Shirts:

Check shirts

Een geruit hemdje vind ik helemaal geweldig, simpel maar heel leuk! (Jill)

Rokjes:

khaki skirts

Accessories:

accesories

 

Zo, nu hebben we de 4 liars gehad, en kunnen we weer doorgaan met celebrities ! Hebben jullie een bepaalde voorkeur voor iemand? Let us know!

xoxo

Jill&Axelle

20 gedachtes over “Shop the look: Pretty Little Liars: Emily Fields

  1. ik vind het echt heel leuk met dat geruite bloesje! staat haar mooi, al moet ik toegeven dat ik de serie wel niet meer volg, het begon me een beetje te vervelen

  2. Dat heb je goed bij elkaar gezocht, haar stijl komt er echt duidelijk in terug! Ik ben gek op Pretty Little Liars. Spencer en Aria zijn mijn favorieten.

Dankjewel voor je reactie! ♥

