First-things Tag!

Hi’ guys!

Vandaag heb ik voor jullie de first-things Tag. Deze tag zie ik de laatste tijd op superveel blogs verschijnen en ik vond hem best wel leuk.

De tag gaat over dingen die je als eerste of voor de eerste keer doet.

Dus… hier is hij!

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt?

Het eerste wat ik doe als ik ’s ochtends wakker word is mijn wekker uitzetten. Aangezien mijn gsm mijn wekker is, check ik ook meteen of ik nog sms’jes heb gekregen.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat?

Ik ga nooit naar de sportschool. We zijn met school wel eens gaan fitnessen en toen vond ik de loopband wel heel leuk. Het ‘ski-apparaat’ was ook wel gaaf, maar super vermoeiend!(:

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school? 

Wanneer ik om 4 uur thuis kom van school heb ik honger. Het eerste wat ik dus doe is eten, en dan meestal schaamtelijk veel! 

Eerste auto?

Ik moet nog eerst mijn theoretisch rijbewijs halen, dus van autorijden komt er de eerste maanden nog niets in huis.

Eerste ongeluk/verkeersovertreding?

Gelukkig nog geen ongelukken gemaakt! Ik ben wel eens bijna omver gereden toen ik wou oversteken. Sindsdien kijk ik extra goed uit!

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was?

Ik denk dat het iets als kapster of lerares was? Daar ben ik ondertussen wel al lang van af gestapt!

Eerste keus qua drinken?

Hmm… ik drink meestal water, maar een groot glas cola kan soms ook deugd doen. Tijdens de examenperiodes drink ik ook geregeld redbull.

Eerste keus dessert?

Tiramisu. Maar dan enkel die van mijn mama , de anderen vind ik maar zozo.(:

Eerste liedje dat in je opkomt?

Sukkel voor de liefde van The Opposites! ik vind het een leuk liedje, en was er net toevallig naar aan het luisteren.(:

[https://www.youtube.com/watch?v=CnNU-EwYjaQ]

Eerste grote aankoop?

Ik heb nog niet echt grote aankopen gedaan denk ik? Misschien mijn gsm? Ik wil wel heel graag een eigen echte fotocamera, omdat ik heel erg graag foto’s maak. Hopelijk krijg ik volgend jaar ook fotografie als seminarie-uur!

Eerste baantje?

Ik heb nog geen echt baantje gehad. Vroeger kreeg ik wel wat geld van mijn ouders als ik klusjes deed zoals de auto poetsen. Vorig jaar ging ik ook geregeld babysitten en zo verdiende ik een centje bij. Daarbij is het wel een leuk baantje aangezien je het huis voor je alleen hebt als de kindjes in bed liggen.(:

Eerste keer vliegen?

Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten! Volgend jaar gaan we met school naar Italië dus dat zal mijn eerste tripje door de lucht zijn. Ik ben alleen bang dat ik last ga krijgen van mijn oren, misschien oordopjes aandoen?

xoxo

Jill

7 gedachtes over “First-things Tag!

Dankjewel voor je reactie! ♥

