Current loves : April !

Hier zijn we weer, de maand april is alweer om! Ik heb besloten om de ‘current loves’ een beetje anders te maken, en het wat te mengen met een ‘monthly pictures’ artikel, maar het blijft gewoon current loves heten🙂 Okee, op naar de foto’s!🙂

Tumblr_mkv6n5wxis1s01wubo1_500_large

Als eerste iets waar ik al máanden een obsessie mee heb,

het Céline Paris t-shirt! 

Eindelijk heb ik er eentje!🙂 Ik heb hem zelf gemaakt met transferpapier, maar de tekening is wel een beetje gescheurd. Maar eigenlijk vind ik dat dat wel een gaaf effect geeft🙂

céline
By the way, zoals jullie waarschijnlijk wel zien, ik ben niet echt goed in outfit foto’s haha🙂

Netsky !

Zaterdag 27 april ben ik samen met een vriendinnetje naar het optreden van Netsky geweest, in de Lotto Arena te Antwerpen. Het was echt geweldig🙂

SAM_7631SAM_7623

Ik heb amper foto’s gemaakt, dusja🙂 hier kunnen jullie nog even zien wat ik aan had

SAM_7612

Namelijk mijn aztec crop top van Brandy&Melville, en mijn neonroze bandeau van Primark!🙂

Ook hebben JIll en ik deze week besloten deze zomer 1 dag naar Rock Werchter te gaan, en daar ga ik Netsky weer zien, ik kan niet wachten haha!🙂

Nu even iets helemaal anders, ik heb nog 2 beauty-favorieten!🙂

Essence blush 

SAM_7629

Silky touch blush in de kleur 30 secret it-girl

Hij heeft een heel mooie peachy kleur, love it! (ik heb hem ook op op de foto hierboven trouwens🙂 )

Freeman facial mask!

SAM_7634

Dit masker is echt heel fijn! Er zitten minuscule scrubkorreltjes in, dus het heeft een soort 2-in-1 werking🙂

Touwtjespringen !

Blijkbaar is dit een van de beste workouts die je kan doen! Dit ga ik dus iedere dag eventjes doen, het is best wel vermoeiend eigenlijk!🙂

SAM_7626

Brown wedges !

Ik wil heel graag bruine sleehakken voor in de zomer, ik denk dat dat heel leuk gaat staan bij mijn high-low-maxi dresses. Ik heb nog niet echt gekozen, maar deze van newlook vind ik wel tof!

Tan (Stone ) Tan Cut Out Cage Wedges | 272127518 | New Look

Favorite songs !

Allebei heel verschillende, maar heel leuke liedjes!

Favorite breakfast !

Overnight oatmeal , hmm! Dit maak je ’s avonds klaar en zet je in de koelkast, en dan heb je de volgende morgen een lekker ontbijtje! Mijn favoriet is banaan-kaneel, of bosvruchten🙂 ook doe ik er altijd een eetlepel chiazaadjes bij. Als ik dat op heb voel ik me meteen gezond voor de rest van de dag haha!🙂 (foto via weheartit)

Large

Catrice lip colour pen – 01 I’m a survivor

Catr_Glamazona_LipColourPen#01

Deze is van de Glamazona lijn, die verkrijgbaar is tijdens de zomervakantie. Ik ben erg benieuwd naar deze, en kan niet wachten tot’ie in de winkels ligt!

Winactie !

Deze maand hebben Jill en ik voor  het eerst een winactie gehouden, deze werd gewonnen door Aurelie! We vonden het heel leuk om een van jullie blij te maken met een pakketje, dus hopelijk gaat dat in de toekomst nog vaak gebeuren🙂 (foto via weheartit)

Tumblr_lignxzio1l1qbb5v4o1_500_large

Zo, dit waren de favorieten/foto’s van deze maand! Hebben jullie een leuke maand gehad?

xoxo Axelle

17 gedachtes over “Current loves : April !

Dankjewel voor je reactie! ♥

