Trend Alert: Fringes!

Hi’ guys!

Hier nog eens een nieuwe trend alert!

Deze keer wil ik het hebben over franjes. Je weet wel, de (meestal) stoffen lintjes of sliertjes die je aan jassen, tasjes, schoenen,… ziet.

Shirts met franjes aan zijn ideaal voor in de zomer, en dan nog liefst in een fris kleurtje!

naamloos

H&M-€14,95

De mouwloze shirts met fringes vind ik het leukst. Ze geven me echt een festivalgevoel. Helemaal top dus!

naamloos (2)

H&M– €14,95

Super om over je bikini aan te trekken, voor een lekker dagje zon, zee en strand. Lekker simpel maar leuk met het Aztec-detail en natuurlijk de fringes.(:

naamloos (4)

H&M– €24,95

Dit is een soortgelijke poncho, met iets meer franjes, hier ook aan de mouwen. Deze vind ik echt te gek, dit zou ik meteen dragen!

River Island– €18

Shorts zijn naar mijn mening niet zo geslaagd, het is heel erg druk. Maar natuurlijk moet je het eerst aandoen, vooraleer je weet hoe het er uit ziet. In ieder geval niet mijn ding…

River Island– €200

:

River Island– €85,35

Image 1 of ASOS Fringed Suede Leather Jacket

Asos– €170,69

Leren jasjes met franjes doen me erg denken aan bikers, erg stoer dus. De bruine suède versies doen me dan weer aan hippies en aan John Lennon denken. Anyway, zulke jackets kunnen heel erg leuk zijn, als het je stijl is natuurlijk.

Natuurlijk zijn er ook accessoires met fringes.

Aan tassen vind je vaak franjes in de vorm van kwastjes. Super detail.

naamloos (5)

H&M– €19,95

Deze tas is super gaaf! Hij heeft zeker en vast een hoog rock-gehalte en dat vind ik er net zo geweldig aan!

Pull&Bear– €25,99

Ik ben helemaal verliefd op dit tasje. Ten eerste is het in het wit-zwart (zowat mijn lievelingskleuren:p). Ten tweede is het een super leuk patroontje en ten derde is het een pluspunt dat er franjes aan hangen.(;

Kettingen met franjes verschijnen ook steeds meer en meer.

naamloos (6)

H&M– €9,95

Met dit sieraad weet ik het niet zo. De franjes zijn extreem lang, en ik vraag me af wat je bij zoiets draagt, en hoe dat er dan uitziet.

Pull&Bear– €15,99

Deze ketting vind ik dan wel weer leuk. Het model en de kleuren zijn super, een beetje boho dus erg geslaagd voor deze zomer!

naamloos (7)

H&M– €14,95

Het is slechts een heel klein detail. Maar… het zit hem juist in de details! Superkleine kwastjes aan de veters, ik vind het heel erg leuk, én het onderscheidt van andere schoenen!

Pull&Bear– €79,99

Zulke botjes zijn al iets bekender bij de meeste mensen, maar dat maakt ze niet minder mooi. Bovendien zijn botjes niet enkel leuk in de winter, maar ze geven ook een mooi effect in de zomer.

Maar het minpunt aan botjes is natuurlijk dat ze erg warm zijn. Geen probleem! Er zijn natuurlijk in de zomer ook sandalen!

River Island– €55

Dit vind ik heel erg mooi, je kunt ze onder zowat alles dragen, dus heel erg praktisch ook!

Vooral bikini’s en badpakken vind ik heel erg leuk met franjes, het geeft een extra touch.

Black (Black) Black Fringe Tassel Bodysuit | 282016701 | New Look

New Look– €24,99

Pull&Bear– €15,99 per stuk

Overall vind ik het een erg leuke trend, en spullen zoals een tasje of een bikini zou ik wel een kunnen aanschaffen. (:

Wat vinden jullie van de franjes-trend?

xoxo

Jill

9 gedachtes over “Trend Alert: Fringes!

  1. Eerst was ik er nog niet zo weg van, maar vind het wel steeds leuker worden! Maar dan wel beperkt, niet téveel en té lange, en ook bij sommige soorten kleding of accessoires vind ik het niet zo mooi staan. Die schoenen van de H&M zijn trouwens heel erg mooi🙂

Dankjewel voor je reactie! ♥

