NOTD : Arizona green tea !

Arizona tea, wie kent het niet? Ik moet eerlijk zeggen, de flesjes zijn stukken mooier dan de inhoud haha! Hoewel ik de blueberry white tea wel heel lekker vind, maar dat terzijde. Op naar de nagels !

SAM_7760

 

Sorry voor mijn nagelriemen trouwens, vooral bij mijn wijsvinger is het erg (wondje dat aan het genezen was, maar weer open was gegaan…).

SAM_7759

 

SAM_7732

 

Dit is typisch zo’n nailart die er supermoeilijk uitziet , maar eigenlijk heel gemakkelijk is! Wat zwartje lijntjes trekken, een paar roze bloemetjes erbij, et voila!

644254_480018148748801_121514811_n_large

De mintgroene- blauwe kleur : Rimmel – 500 peppermint

xoxo Axelle

 

11 gedachtes over “NOTD : Arizona green tea !

  1. Geweldig en toepasselijk bij het drankje. Ik heb de smaak die jij noemt nog nooit gedronken, maar die Ginseng Honey vind ik heerlijk! Ik ben ook zo blij dat het ze nu ook eindelijk bij de Albert Heijn verkopen.

Dankjewel voor je reactie! ♥

