Tag : Get to know me (us) ! #1

De Get to know me tag, wie kent deze nu niet. Aangezien wij met twee zijn hebben we er ‘us’ van gemaakt. Vandaag hebben we ieder een deel van de vragen beantwoord, en in deel twee komt de rest van de antwoorden! Dus zijn jullie benieuwd om ons een beetje beter te leren  kennen, lees dan zeker verder!

SAM_4915xxxxxxxxx

Geboortejaar :
A : 1996

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

A :Hmm, waarschijnlijk dat ik nog helemaal geen zin had om op te staan! Maar ik moest wel, anders kwam ik telaat op m’n werk!🙂

Single/relatie?

A : Single!

Guy/girlcrush:

A : Tyler Blackburn🙂

Wat is je doel in het leven?

A : Ik wil erg graag voor een modetijdschrift werken, en veel reisjes maken!

Nagellak of lippenstift?

A : Nagellak ftw !

Wil je ooit gaan trouwen?

A : Jazeker! En dan nog het liefst in een mooi lang, wit kleed !

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

A : Ik heb donkerblond haar, (maar het is stiekem een beetje gebleekt,stt!) en het is ook best lang, tot halverwege m’n rug ongeveer. Maar het moet nog véeeel langer!

SAM_7574

Heb je tattoos?

A : Nee, en ik wil er ook niet echt een.

Draag je een bril?

A : Ook niet, but I do love sunnies!

Favoriete eten/drinken:

A : Aubergineschotel met tomatensaus en mozarella , mmmm! Maar ik hou ook erg van cupcakes en smoothies, en aardbeien!

Wat is het laatste wat je kocht?

A : Deze broek van Only!

15079897_WHITE_379773_001_ProductLarge

Favoriete ijsje:

A : Ik heb het liefst sorbetijs, in de smaak aarbei, framboos, citroen of passievrucht. Maar ook frozen yoghurt vind ik superlekker!

Wat zijn je plannen voor dit jaar?

A : Eerst leren voor de examens, en dan zijn er 2 maanden zomervakantie waar ik een dag naar Rock Werchter ga, op vakantie naar Italië, 10 dagen naar Spanje, en allemaal andere leuke dingen!

Ben je een ochtend of een avond persoon:

A : Hmm, dat hangt er vanaf! Maar ik denk eerder een avondpersoon🙂

Wat wil je op dit moment graag zien?

A : The bling ring! Maar deze is helaas nog niet uit🙂 & ik wil ook erg graag dat Pretty Little Liars weer begint, nog eventjes geduld.

Wie mis je op dit moment?

A : Niet echt speciaal iemand.

Ben je verlegen?

A : Als ik nieuwe mensen leer kennen soms wel, maar over het algemeen ben ik totaal niet verlegen!🙂

Zussen/broers, hoe oud?

A : Broer van 14.

Hoe lang ben je?

J: Ik schat 1,74 m.

Waar ben je op dit moment?

J: Ik zit in de woonkamer met mijn laptop op mijn schoot en een filmpje op tv.(:

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:

J: Als ik je niet ken kan ik soms wat verlegen zijn maar eens ik een paar keer tegen je gesproken heb, kom ik helemaal los. Ik ben helemaal geen planner maar meer een op-het-laatste-moment persoon. Verder hou ik me graag bezig met mode en trends. (:

Snapshot_20130509_5

Wat zou je op dit moment graag willen?

J: Mijn zus heeft vandaag een dessertje gemaakt, en ik zou er super graag van proeven! En natuurlijk slapen, want van een dagje shoppen ben ik moe geworden.

Heb je je rijbewijs?

J: Nee, nog niet. Ik moet eerst nog mijn theoretisch rijbewijs halen.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

J: De lente, het moment waarop het voor de eerste keer in het jaar terug warm is. Dan is er ook de perfecte temperatuur want in de bloedhete zon hou ik het meestal niet zo lang uit.

Ben je een healthy-freak?

J: Absoluut niet. Ik heb me al vaak voorgenomen om een gezond leven te starten, maar ik kan het gewoon niet volhouden.

 Welk kleding of makeup item wil je op dit moment heel graag?

J: Ik heb vandaag, een geweldige tas van DKNY gezien. Helaas was hij iets te duur.s:

Heb je piercings?

J: In januari heb ik mijn eerste piercing laten zetten. een Upper-ear-piercing, redelijk neutraal dus.(:

Wat is jou perfecte pizza?

J: Pizza Hawaï!

Wat is je favoriete parfum?

J: Ik heb niet echt 1 favoriete parfum, ik wissel regelmatig van geurtje.(:

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?

J: Opstaan. Veel te vroeg in het weekend, maar ja als je niet meer kunt slapen, kun je beter opstaan.(:

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?

J: Een slaper, ik heb véél slaap nodig.

Met hoeveel kussens slaap jij?

J: Eentje, meer heb ik niet nodig!

Ben je geordend of rommelig?

J: Vroeger was ik veel ordelijker dan nu. Soms is het echt erg, dus heb ik besloten om mijn leven te beteren en om meer te plannen en orde te houden.(:

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

J: Dat ik New York heb bezocht, een goede baan heb, en dat ik misschien samenwoon.(:

Wat is jou favoriete lichaamsdeel van jezelf?

J: Mijn ogen, ik vind ze een mooie kleur hebben, en ogen zeggen ook veel over een persoon.(:

Heb je een accent?

J: Ik denk het niet? Hoewel mensen altijd zeggen dat Limburgers traag praten en hun woorden rekken, merk ik hier zelf weinig van.

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?

Door de week ga ik naar school, en doe dan eigenlijk niets speciaals, volgend jaar start ik terug met dansen dus dan is mijn week wat meer gevuld. Op zaterdag heb ik piano les en in het weekend bezoek ik familie. Op vrijdag of zaterdag ga ik ook graag uit.

Zo, dit was deel 1 van de tag! Hopelijk vonden jullie het interessant om een beetje meer over ons te weten te komen. Stay tuned for part two!

xoxo Jill & Axelle

11 gedachtes over “Tag : Get to know me (us) ! #1

Dankjewel voor je reactie! ♥

