Rihanna for River Island : collection + personal faves !

Eerder dit jaar ontwierp Rihanna een collectie voor River Island, en dit doet ze nu opnieuw! De Rihanna for River Island summer collection is vanaf vandaag te koop! Benieuwd geworden ? Wij laten jullie de verschillende items zien!

Kleedjes :

Jumpsuit :

Ik hou van jumpsuits , en ook van printjes, dit is dus een perfect match! (Axelle)

Bikini’s en badpakken :

Deze bikini vind ik erg leuk. Een echte klassieker, de zwarte bikini. Het topje is heel leuk met de strik in het midden. En hoewel het onderstuk simpel lijkt, is hij high-waisted en met een rits vanachter! (Jill)

Rokjes :

Jassen :

Broeken :

Shorts :

Tie-dye , loviesss! (Axelle)

Deze short vind ik helemaal geweldig! Hij is highwaisted en heeft een hele mooie kleur, ook de zwarte versie vind ik leuk (: (Jill)

hats:

tops:

Dit vind ik echt een superschattige top! (Axelle)

Crop tops zijn erg in, en deze simpele grijze is helemaal mijn ding! (Jill)

Schoenen :

Zo , dit was de hele collectie! Alles is verkrijgbaar via riverisland.com , voor de exacte verkooppunten kan je  de site even checken. Wat vinden jullie van de collectie, en gaan jullie er iets van kopen ?

xoxo Axelle & Jill

8 gedachtes over “Rihanna for River Island : collection + personal faves !

Dankjewel voor je reactie! ♥

