Collective haul ! 05/13

Heej girls, vandaag weer eens een shoplogje voor jullie! Ook al ben/ was ik op een no-buy, toch heb ik een paar dingetjes geshopt. Deze wil ik graag aan jullie tonen!

Tumblr_mjpuvgeeqq1qec7vmo1_250_large

SAM_7851

De Dream Fresh BB cream van Maybelline, echt een geweldig product! (Hier komt ook nog een review van!) Kruidvat – €9,99

SAM_7853

Bij de Vero Moda hing er een heel rek vol shirtjes waar korting op was, daar nam ik deze van mee.

Vero Moda – €8

SAM_7901

Ook kocht (lees : kreeg van mama🙂 )ik daar een zwart wit gestreepte broek van Only – €21,95

Voor zwart wit fashion inspiratie , klik hier!

Onlangs bracht ik ook een bezoekje aan de kringloopwinkel van Hasselt waar ik 3 dingen kocht.

SAM_7871

Dit leuke shirtje met print van Essentiel – €2,5

SAM_7877

Een blauw tshirt met witte bolletjes. Dit is echt zo’n XL tshirt , ìnclusief epauletten! Deze ga ik nog omvormen in een DIY!🙂 – €2

SAM_7883

Ook kocht ik dit leuke jasje, het is nogal retro haha, maar ik vind het wel gaaf! – €6

Ook ging ik nog met een vriendin naar Maastricht (waar ik me ingehouden heb en maar 2 dingen kocht, proud! )

SAM_7889

Als eerste dit rokje van Zara. Ik was er meteen verliefd op toen ik het zag, wat een leuke print! Dat neon boordje maakt het helemaal af!

Zara – €29,95

SAM_7903

Bij de h&m (divided) vond ik deze leuke top met ‘love’ erop. Erg simpel, maar ik vond het een heel mooi model🙂

H&M – €9,95

SAM_7868

Zo , dit was het weer. Niet bijzonder veel of speciale dingen, maar ik wou het toch eventjes met jullie delen. Hebben jullie nog geshopt de laatste tijd ? Let me know!

xoxo Axelle

16 gedachtes over “Collective haul ! 05/13

  1. Leuke dingen! En dat shirt van Essentiel, ongelofelijk dat je dat voor 2.5 euro kon kopen! Bij ons vind je zo geen merken in de kringloopwinkel🙂

  2. Wat een leuke dingen heb je gekocht !! En bij de kringloopwinkel ook !! Helaas hebben wij hier in de buurt niet echt een grote en het is daar best wel viezig .. maar je kunt er leuke dingen kopen zo te zien !!

Dankjewel voor je reactie! ♥

