Tag: Get to know me (us)! # 2

Vandaag het tweede deel van deze tag !🙂

SAM_4915xxxxxxxxx

Geboortejaar?

J: 1996

Waar dacht je aan toen je vanmorgen wakker werd?

J: Ik was aan het overlopen wat ik allemaal moest doen voordat ik naar school moest vertrekken  (het is vrijdag). Het zou een rustige dag worden dus ik moest me nergens druk over maken.(:

Single/relatie?

J: Single!

Guy/Girlcrush?

J: deze is moeilijk kiezen! Channing Tatum, Alex Pettyfer of Ashton Kutcher!

Wat is je doel in het leven?

J: Zoals iedereen (cliché) wil ik gewoon gelukkig zijn, en vooral mezelf zijn. Hopelijk blijf ik ook niet forever alone.(:

Nagellak of lippenstift?

J: Moeilijk! Ik ben niet goed met nagellak dus ik ga voor lippenstift.

Wil je ooit gaan trouwen?

J: Ja, absoluut! Het is echt een teken dat jullie verbonden zijn, heel mooi dus!(:

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

J: Ik heb bruin haar. Vroeger was ik blond, ik heb geen idee wat er gebeurd is.:p Het is redelijk lang, maar ik ben van plan het nog te laten groeien!

Heb je tattoos?

J: Neen, maar ik vind het wel cool! Misschien wil ik later wel eentje laten zetten, maar niets te opzichtig.

Draag je een bril?

J: Neen, voorlopig zie ik nog perfect maar ik vind het wel een leuk accessoire. Sunglasses! (:

Favoriete eten/drinken:

J: Niet echt gezond, but I must confess! Ik ben zowat verslaafd aan chocolade, hmm!

Wat is het laatste wat je kocht?

J: Deze top van New Look.(:

Black (Black) Black Amour Music Tank Top | 271502601 | New Look

Favoriete ijsje:

J: Ik hou van Ben&Jerry’s, vooral Chocolate Fudge Brownie!

Wat zijn je plannen voor dit jaar?

J: Ik ben nog steeds op zoek naar een zomerbaantje, ik wil natuurlijk nog veel fuiven en festivals afschuimen. Voor de rest wil ik het natuurlijk goed doen op school, maar mij vooral amuseren!(:

Ben je een ochtend of een avond persoon:

j: Een ochtendpersoon, hoewel ik voor feestjes ’s avonds ook altijd te vinden ben.

Wat wil je op dit moment graag zien?

J: Ik wil heel graag Pitch Perfect zien! Het lijkt me een hele leuke (en girlpower) film.

Wie mis je op dit moment?

J: Niet echt bepaald iemand.

Ben je verlegen?

J: Vroeger was ik super verlegen maar dat is de laatste jaren heel erg verbeterd. Het hangt er ook van af bij welke mensen ik ben. Ik ben wel redelijk introvert en zal dus niet snel iets over mezelf vertellen.

Zussen/broers, hoe oud?

J: Ik heb 1 zus die binnenkort 18 wordt.

Hoe lang ben je?

A: Ongeveer 1,70 m.

Waar ben je op dit moment?

A: Ik zit aan het bureau in de hal🙂

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:

A : Hmm moeilijk ! Ik ben een (relatief rustig) meisje dat graag babbelt en houdt van nagellak haha! Bij nieuwe mensen ben ik best verlegen, maar voor rest heb ik best een grote mond.🙂 Ik trek me niet echt aan wat anderen van mij vinden, en dat zie je ook een beetje terug in m’n kledingstijl , alles kan, alles mag🙂 !

Wat zou je op dit moment graag willen?

A : Een vriendje misschien ? & ik zou graag de tijd even willen doorspoelen, zodat de examens (die volgende week starten) al gedaan zijn en we gewoon 2 leuke, warme maanden zomervakantie hebben !

Heb je je rijbewijs?

A : Neen, nog niet. Vanaf mijn 17e verjaardag kan ik mijn theorie halen, dus deze zomer ga ik aan het zwembad chillen met zo’n leerboek, examen afleggen en dan kan het cruisen beginnen, spannend!🙂

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

A : Zomer ftw! Love the dresses , skirts, sandals , crop tops , parties , music, beach , everything !

419719_490577584312879_2011695236_n_large
Precies ja !

Ben je een healthy-freak?

A : Wél en niet haha. Ik doe erg mijn best om gezond te eten en leven, en soms lukt dat heel goed, soms wat minder. Ik eet sowieso geen vlees, als sinds m’n 8e ofzo, en het lukt me prima zonder! Ook drink ik sojamelk ipv gewone melk, maar ik eet wel gewoon zuivelproducten enzo. Ook probeer ik zo vaak mogelijk gezonde snacks te eten ipv koekjes!

 Welk kleding of makeup item wil je op dit moment heel graag?

A : Ik zou graag een goede mascara willen ! Eentje die niet te duur is, en waarvan je wimpers  na 1 laagje al perfect zitten, keep on dreaming…

Voor de rest wil ik nog graag bruine wedges , en een peachy maxi skirt!

Heb je piercings?

A : Nope !

Wat is jou perfecte pizza?

A : Ik ben eens éen keertje heel erg ziek geweest van pizza, en sinsdien eet ik het niet meer zo graag/vaak. Als ik dan toch eentje moet kiezen ga ik voor margherita, of rucola met ricotta kaas🙂

Wat is je favoriete parfum?

A : Prada candy vind ik echt super !

Tumblr_m4lw9l2kg91r5yuwyo1_500_large

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?

A : Om 8 uur begin ik met mijn job in de bakkerij!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?

A : Beiden! Ik hou ervan om te slapen, maar té lang vind ik ook niet zo leuk. Tegen 10 uur wil ik er toch wel echt uit🙂

Met hoeveel kussens slaap jij?

A : Altijd 2 , soms zelfs 3! Ik moet gewoon hoog liggen haha, ook aan ‘zachte’ kussens waar je hoofd in wegzakt heb ik een hekel !

Ben je geordend of rommelig?

A : Ik doe erg m’n best om geordend te zijn, en net zoals mijn healthy lifestyle lukt dat af en toe. Iedere week heb ik sowieso wel een opruimmomentje (of meerdere) , waar ik even m’n kamer en bureau leeg maak🙂

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

A : Wauw, dan ben ik al 27 ! Ik hoop dat ik dan voor een leuk tijdschrift werk, en een leuke vriend/man heb! Ook hoop ik veel reisjes gemaakt te hebben (NY , here I come ! ) en gewoon gelukkig te zijn!

Wat is jou favoriete lichaamsdeel van jezelf?

A : Mijn ogen, ik vind ze een mooie kleur hebben, en ik zet ze dan ook graag in de verf! Ook mijn haar (telt dat ook als lichaamsdeel?) vind ik wel leuk, hoewel het heel wat lichter & langer mag !🙂

axelle 6 maart 3

Heb je een accent?

A : Geen idee eigenlijk. Ik denk dat ik wel een beetje Limburgs praat, maar dat het toch nog goed meevalt!🙂

Zo , dit was het tweede en alweer het laatste deel van deze tag! Hopelijk vonden jullie het leuk en hebben jullie ons nu een beetje beter leren kennen! Klik hier om deel 1 te lezen🙂

xoxo Jill & Axelle

13 gedachtes over “Tag: Get to know me (us)! # 2

Dankjewel voor je reactie! ♥

