Spring/Summer wishlist!

Hi’ guys!

Bij elke wissel van seizoen komen er nieuwe dingen op je wishlist. En zeker in de zomer, aangezien er dan solden zijn!

Ook ik heb een wishlist, kijk maar mee!

In de primarkshoplog heb je misschien al gezien dat ik een sleeveless top met bloemenprint en studs heb gekocht. (Je kunt btw beter geen tas op je schouder dragen met die studs, uit eigen ondervinding;)). Ik ben zo weg van het model dat ik er graag nog een paar wil! Onlangs heb ik me een ruigere zwarte versie aangeschaft maar ik wil er nog wel eentje!(:

Pull&Bear– €15,99

Hoewel ik normaal gezien niet van Tie Dye hou, vind ik deze top echt superleuk. Het is dan ook nog eens een crop top en dat maakt het helemaal af! Ik wil hem super graag hebben dus ik moet absoluut nog eens een bezoekje brengen in Antwerpen!

H200M9691MON_bis

De lage converse sneakers vind ik echt gaaf, en zeker de bordeaux versie! Deze zou ik heel graag in mijn kast zien staan.(:

Loafers

wedges

Loafers vind ik ook heel mooi en wedges zijn een echte summer-musthave!

Er staan dus veel schoenen op mijn wishlist maar ik wil vooral graag wedges. Je kan ze onder veel outfits dragen en ze zijn ideaal onder een maxi-dress of printed trouser!

°1

De afgelopen tijd ben ik steeds meer en meer armbandjes gaan dragen. Ik ben er nu al zo gewoon aan, dat ik ze echt mis wanneer ik ze ben vergeten aan te doen. Met mijn mama, schuim ik regelmatig rommelmarkten af, en zo groeit mijn collectie af en toe eens. Maar… er is altijd plaats voor meer!(:

Wat zijn jullie musthaves voor deze zomer?

xoxo

Jill

13 gedachtes over “Spring/Summer wishlist!

Dankjewel voor je reactie! ♥

